Na dziś mamy przez wielu długo oczekiwane porównanie pickupów:
http://intl.fender.com/en-PL/guitar-bass...ups-black/
http://intl.fender.com/en-PL/guitar-bass...kup-black/
Pickupy porównywałem w moim 1979 Fender Precision jesion plus palisander, mostek Badass II potencjometr volume 500 kohm CTS i potencjometr barwy No Load CTS, Pickguard Biała perła 3 warstwowy, struny Ernie Ball 45-100 nikle nowe. Górny z bliźniaków:
Nagrane:
SWR GrandPrix modyfikowany
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Apogee Rosetta AD
Mix:
Bębny:
Neve 8803 EQ
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Fatso
Bass:
Neve 8803 EQ
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Millennia Media Twincom
Buss:
Dangerous 2buss
SOS Audio Upgrades Opto Compressor
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Millennia Media NSEQ2
Prism AD2
Aby dodać nieco realizmu basówkę i bębny zmiksowałem mniej więcej tak jak bym zrobił to na normalnym nagraniu.
Możecie ocenić na ile różnice między pickupami są słyszalne „po Miksie i Masterze” - choć mamy tu tylko 2 instrumenty ale i tak bardziej to miarodajne niż plumkanie w direct input karty muzycznej.
Korekcja na SWR wyglądała następująco:
Test I tylko sygnał Direct:
custom
original
custom
original
custom
original
Test II Direct plus EQ:
custom
original
custom
original
custom
original
Test III Direct plus EQ -3dB 100Hz na Neve –tak aby np. w autach i na bum boksach nie buczało:
custom
original
custom
original
custom
original
Polecam ściągnąć te pliki są w rozdzielczości 2496 i posłuchać w jakimś DAWie. W jakość steamingu z soundclouda niezbyt wierzę...
całość do ściagnięcia:
https://megawrzuta.pl/download/df3baff87...6b2e5.html
http://intl.fender.com/en-PL/guitar-bass...ups-black/
http://intl.fender.com/en-PL/guitar-bass...kup-black/
Pickupy porównywałem w moim 1979 Fender Precision jesion plus palisander, mostek Badass II potencjometr volume 500 kohm CTS i potencjometr barwy No Load CTS, Pickguard Biała perła 3 warstwowy, struny Ernie Ball 45-100 nikle nowe. Górny z bliźniaków:
Nagrane:
SWR GrandPrix modyfikowany
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Apogee Rosetta AD
Mix:
Bębny:
Neve 8803 EQ
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Fatso
Bass:
Neve 8803 EQ
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Millennia Media Twincom
Buss:
Dangerous 2buss
SOS Audio Upgrades Opto Compressor
SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Millennia Media NSEQ2
Prism AD2
Aby dodać nieco realizmu basówkę i bębny zmiksowałem mniej więcej tak jak bym zrobił to na normalnym nagraniu.
Możecie ocenić na ile różnice między pickupami są słyszalne „po Miksie i Masterze” - choć mamy tu tylko 2 instrumenty ale i tak bardziej to miarodajne niż plumkanie w direct input karty muzycznej.
Korekcja na SWR wyglądała następująco:
Test I tylko sygnał Direct:
custom
original
custom
original
custom
original
Test II Direct plus EQ:
custom
original
custom
original
custom
original
Test III Direct plus EQ -3dB 100Hz na Neve –tak aby np. w autach i na bum boksach nie buczało:
custom
original
custom
original
custom
original
Polecam ściągnąć te pliki są w rozdzielczości 2496 i posłuchać w jakimś DAWie. W jakość steamingu z soundclouda niezbyt wierzę...
całość do ściagnięcia:
https://megawrzuta.pl/download/df3baff87...6b2e5.html
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor