Taurus Amps B-HOOD
Przycisków ja nie naciskam - wszystkie są wyłączone, mi tam się nie podobają, stawiam, że to przez to.
Odpowiedz
(05-15-2012, 11:59 AM)Kowal napisał(a): W dole, nie wyrabiał zwłaszcza przy H, a Master był na cyferkę 3. Gain również na 0.
Nie miałem takiego komfortu jak na swoim kombinowanym stacku, nie dmuchało ciepłym miękkim basem, a włączenie tych dopalaczy przy gałce "bass" przyprawiały paczki o pohukiwanie. Warczało a nie mruczało, mało basu w basie, gdyby nie odsłuch, miałbym kłopoty z trafianiem w punkt Wink

Headem kręcili mi specjaliści od tego Taurusa, czasu nie było za wiele, ale wystarczająco by się pobawić i poszukać tego brzmienia.

Miałem kilka lat Noisy'ego na SICA, to była potęga tego dołu, najdolniejszego, gdyby nie było w 4ohm zrobiłbym sobie jeszcze raz taką paczunię Smile


No dziwne szczerze mówiac. Jak kolumny były połączone?
Takiego stacka powinno się łączyć w biampie i ustawić balans w strone 15.
410 ma 900 W a 115 350 W więc przy optymalnym podmuchu z 410, 115 będzie bardzo z tyłu.
Taki zestaw paczek jeśli chodzi o naszą oferte jest dość specyficzny i wymaga pokombinowania.
115 +210 jest znacznie bardziej zbalansowanym setem.


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne i wszystkie inne.

http://godsownprototype.bandcamp.com/alb...-feel-like
Odpowiedz
Nie wiem jak było to połączone, ale sądząc po brzmieniu to tej 15' było naprawdę mało Wink
Na przody i tak wysyłam sygnał po swoich preampach, sprawdza się zawsze, tam dodatkowo był dostawiony mikrofon pod ów 15', z przodu podobno było ok, ale co zrobił z sygnałami realizator, nie pytajta...
Odpowiedz
(05-15-2012, 12:30 PM)Kowal napisał(a): Nie wiem jak było to połączone, ale sądząc po brzmieniu to tej 15' było naprawdę mało Wink
Na przody i tak wysyłam sygnał po swoich preampach, sprawdza się zawsze, tam dodatkowo był dostawiony mikrofon pod ów 15', z przodu podobno było ok, ale co zrobił z sygnałami realizator, nie pytajta...



A tak jeszcze z ciekawości powiedz mi gdzie grałeś tą sztukę i w jakiej kapeli grasz?
Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne i wszystkie inne.

http://godsownprototype.bandcamp.com/alb...-feel-like
Odpowiedz
Etna Kontrabande,
a było to w Olsztynie na półfinałach do Woodstock.

Chciałbym jeszcze raz ograć ten sprzęt, zwłaszcza heada, te guziczki z podbiciami były naprawdę obiecujące i jestem ciekawy jak by się zachował taki zestaw head + 1x15 + 1x15. Z tego co kojarzę to Taurusem opiekowała się ekipa z Chassis, chciałem jeszcze później pogadać z nimi o tych nowych sprzętach, ale gdzieś znikli.
Odpowiedz
No tak, Chassis - Ryba z Koniem na gitarach... zniknęli bo jeden hyc do akwarium a drugi po świeże sianko. Zagadka zniknięcia rozwiązana!
Odpowiedz
(05-15-2012, 12:43 PM)Kowal napisał(a): Etna Kontrabande,
a było to w Olsztynie na półfinałach do Woodstock.

Chciałbym jeszcze raz ograć ten sprzęt, zwłaszcza heada, te guziczki z podbiciami były naprawdę obiecujące i jestem ciekawy jak by się zachował taki zestaw head + 1x15 + 1x15. Z tego co kojarzę to Taurusem opiekowała się ekipa z Chassis, chciałem jeszcze później pogadać z nimi o tych nowych sprzętach, ale gdzieś znikli.


A kumam. To faktycznie miałeś specjalistów od tego sprzętu pod ręką Big Grin
Jednak Twój sound w Etna Kontrabande jest bardzo specyficzny i teraz rozumiem o co chodzi. Napewno spinając 2x15 osiągnął byś bardzo dużo ciepłego ale i skutecznego basu.
Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne i wszystkie inne.

http://godsownprototype.bandcamp.com/alb...-feel-like
Odpowiedz
Obecnie napędzam się Ampegiem SVT6-Pro, Goliathem III + stare kombo SWR z 15' na dole, jest potęga tego brzmienia, ale rozglądam się za czymś nowym.
Mój sound już na wejściu do heada jest odpowiednio "przyprawiony", tak że eq w dalszej części już nie ruszam, to co na scenie to odsłuch dla mnie i całej kapeli.

Szukam prostego rozwiązania, jednocześnie skutecznego na większych scenach. To co mam teraz jest kombinowane, każde z innej parafii, fajnie mieć jeden dopasowany zestaw. Za miesiąc gramy trasę w Czechach, planuję do tego czasu dokupić albo drugiego Goliatha III, albo zrobić kolumnę 2x15 i łączyć z Goliathem. Head spokojnie to uciągnie Wink
Odpowiedz
Kowal polecam:
ampega cl/ svt 2pro +
dwa goliathy 4x10 jak basowy comy lub lodówa 8x10 ampega
Odpowiedz
(05-15-2012, 11:50 AM)Lacki napisał(a):
(05-15-2012, 11:30 AM)Hubert napisał(a): a czy jest jakiś sposób żeby zostać testerem produktów Taurusa? Big Grin

To ja jestem chetny na Octaver. Poważnie!
Odpowiedz
(05-15-2012, 10:59 PM)herp napisał(a):
(05-15-2012, 11:50 AM)Lacki napisał(a):
(05-15-2012, 11:30 AM)Hubert napisał(a): a czy jest jakiś sposób żeby zostać testerem produktów Taurusa? Big Grin

To ja jestem chetny na Octaver. Poważnie!

Będziemy mieli prototyp gotowy to wrócimy do rozmowy
Emotka_2755
Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne i wszystkie inne.

http://godsownprototype.bandcamp.com/alb...-feel-like
Odpowiedz
jak skrecane/klejone sa kolumny?
Odpowiedz
(05-16-2012, 09:44 AM)depravedsouls napisał(a): jak skrecane/klejone sa kolumny?


Niewiem jak bardzo precyzyjnych informacji potrzebujesz.
Są klejone i zabezpieczane specjalnymi gwozdziami które dodatkowo doklejają paczkę.
Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne i wszystkie inne.

http://godsownprototype.bandcamp.com/alb...-feel-like
Odpowiedz
Witka. Jestem po 2-ch próbach z Abigarem. Przepuszczałem przez niego bas i gitarę.
Moja bardzo subiektywna opinia.

Zacznę od lepszej strony. Gitara. Na vintage podobnie do OCD Fulltone, za to z większym zapasem dołu. Bardzo pozytywne wrażenia. Nie kompresuje, dobra czytelność. Na mix dla mnie najfajniej, brzmi jak wiosła w Bathory Hammerheart/Twilight of the God. Niczym przesterowana lampa. Super drapieżność, bez siary i z pięknym wybrzmieniem. Na modern już można jakieś ostrzejsze rzeczy wykręcić.

Z basem. Dużo chrzęstu, chrupania. O ile góra fajna, zadziorna, to środek i dół zostaje niemal nieruszony. Trochę dziwnie dobrana korekcja barwy... Trochę za bardzo na skaju pasma. Bardziej do klimatów typu Korn czy Messugah niż Black Sabbath. Vintage najciekawszy barwowo, ale za mały drajw (pasywna Yamaha z dość mocnym sygnałem). MIx najbardziej użyteczny. Modern to już nie moja bajka. Pizga kłującą górą (obecnie mam stalówki) i zatraca się charakter wiosła.

Ja jednak preferuję w przesterach możliwość blendowania czystego z drajwem. Nie ma jak wyraźna gitara basowa z domiksowanym tłuściutki fuzzem. Overdrive jakoś mi nie leży.

Mój werdykt: do gitary bardzo fajne i użyteczne narzędzie kreowania brzmienia. Do basu - nie moja bajka, ale może się podobać. Jak wspomniałem dużym plusem jest dynamika oraz brak brumów i przydźwięków, bardzo wysoka kultura przełączania.

Wiarygodnych próbek chwilowo nie mam czym nagrać, a w linię to bez sensu.
Odpowiedz
A widzisz, mi sie niezmieniony dol bardzo podoba. Jak groza zapodał próbki agibara, to myślałę że może nagrywał na dwa wzmacniaczeWink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości