próbki waszych basów
Hehe brzmi jak puszka po piwie.

Miałem pare tych najtanszych squierow w lapach, jazzy, precle i straty.
Nie warto w to inwestować kasy. Największe "wow" zrobiło na mnie jak była wykonana komora na elektronike. Pacnięte szybko frezarą, nie wyrównane nic. Wystają ostre strzępki drewna, gdzieś coś ujebany kawałek drewna i to wszystko polakierowane. Gryfy widziałem jakieś powypaczane, progi wystawały, masakra. Może w twoim nie jest tak źle hehe. Początkujacym zawsze polecam sqiery, ale nie te "najtansze" bo wykonaniem dużo od srajłejów sienie różnią.
Odpowiedz
Nie jest źle, wepnę w przester, zobaczymy dzisiaj na próbie jak w kapeli.
Puszka po piwie? Dobrze! W końcu to precel! Emotka_2403 mrbeard
Jak sobie odłożę trochę kasy, to go pewnie popchnę i kupię lepsiejszego. Wink
Odpowiedz
kup sobie tego squiera z normlanymi kluczami - te są spoko
Odpowiedz
Tamte seria VM chyba. Znajomy z salki ma. Całkiem spoko precel, muszę porównać ile lepszy od mojego i czy w ogóle. Wink
Odpowiedz
sa jeszcze tansze po 500-600zl te "zwykle squiery" z duzymi kluczami.

fajne basy za ta kase
Odpowiedz
Gdzie jest dół? :oburzony:
Odpowiedz
No zeżarł setup, tak jak Fabian pisał, dzisiaj na próbie poszły poprawki, struna ma gdzie się bujnąć, jestem usytasy. Wink
Odpowiedz
Próbka Darkglassa b7k, mój jazz bass->Darkglass b7k-> DI w mikser i do karty dźwiękowej.
https://www.dropbox.com/s/84cjbqmxm89p68...ka_Bas.mp3
Odpowiedz
(04-05-2014, 12:45 PM)groza napisał(a): A valve i abi torze basowym były włączone jak zwykle.

To by wiele wyjaśniało mrgreenmrgreenmrgreen

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(04-05-2014, 09:03 PM)zakwas napisał(a): W cis-moll w sumie. Wink Równoległa do E-dur, ładnie można wciskać puste struny E i A, które nie są toniką. Smile Emotka_2755

Dlatego na jamach lubię grać w G-dur, jeśli już mnie zmuszą do grania solówki to mogę ją pierdolnąć w E-mollu i nie mam pełnych spodni że się wywalę Tongue
Odpowiedz
Avishai to drugi w kolejce skurwiel, zaraz po Jaco! mrgreen

https://soundcloud.com/wow_r/smashit
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.

[Obrazek: fdan.jpg]
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]Rolleyes
Odpowiedz
https://soundcloud.com/paka/columbus-sound-city-obc-115

sorry
Odpowiedz
Zajebiste!

Bardzo dobrze robisz nie robienie stron na czas, ale granie idzie Ci jeszcze lepiejSmile

ps. mogłoby by być ciut czyściejWink
Odpowiedz
G&L L2500, US of A, 1998.

Olcha, klon/klon.

Włączony preamp, ale bez podbicia góry (są trzy tryby ooff - on - on boost).

Oba pickupy - neck - bridge. Najpierw series później parallel.

Najpierw wolnoslap w H:

http://t-shirt.home.pl/downloads/gl_l2500.mp3
Odpowiedz
Na moje ucho, to najpierw jest parallel a potem serial.
Gram na nerwach.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości