próbki waszych basów
MXR -> Elwood ->Reaper
https://soundcloud.com/yarzenioova/hero-foo1

Największa robota chyba w eq, żeby wyciągnąc TEGO brzmienia bez precla.
Odpowiedz
Ło jeżu - aleś klimat wyciągnął. Im wyższe dźwięki, tym cichsze. To chyba problem nagrania. Poza tym nie komentuję. Nie moja bajka Big Grin
Gram na nerwach.
Odpowiedz
A jak wujek Michał mówił, że to trudne granie to nie wierzonoWink Nie staraj się swingować, gruvić, bujać - to musi być czysty, chamski niemiec grany najprościej jak się da i konsekwentnie. Cała reszta się pojawi sama.
Odpowiedz
No tak wujku dobra rada.Siedze z kostką ciągle,ale zamiast dopracować konsekwencję artykulacji to chcę poprawiać niemiecką linię Nate'a.Co do słabszości wysokich dźwięków to ja słyszę słabszość niskich dźwięków.Winę ponoszą stare struny i moja nieumiejętność gry kostką,w tej kolejności.Poza tym uprasza się o niekomentowanie skilli w próbkach basów,są na to oddzielne tematy na forum
Odpowiedz
Wrzucałem to już, zoba jak gość cały numer trzyma za buzię znakomicie. Dla mnie to kozak jest:



ja nie wiem czy to jest tak do końca na żywo, ale tak czy inaczej imponuje mi taka płynność i konsekwencja - przy zmianie fraz nic się nie sypie, barwowo wszystko równiutkie. Itp. Itd. A niby "proste" 8mkowe granie.

W Polsce oczywiście Chrzanowski tak pięknie dopierdala, Kłosek to samo - cyborg śmierci. Podobna szkoła to też mistrz Rysiu z Lao (posłuchaj sobie live z trójki - nie był edytowany). Parę lat temu skumałem, jak bardzo mi się to podoba - powoli staram się iść w stronę "kwadratowej" starszyzny.

Albo tu:



to przecież bardzo prosty riff - ale tak jak oni to grają to mało kto daje radę. Tu gra Chris Chaney - to nie jest kolo z przypadku, kliknij sobie jego dyskografię i się wyjaśni od razu. Zwróć uwagę na lewą łapkęSmile
Odpowiedz
Przester na basie w U2??Kpisz sobie?To Ulice są bankowo.
Odpowiedz
Zoba numer "Chińska dziewczyna" Dawida Łuczka:



gatunek bliższy twojemu sercu, a dokładnie to samo podejście - spokój, niby kwadrat, mega powtarzalny. Działa? Działa. Uczę się go, ale nie ma letko.

Hakim na garach też nie przeszkadza - bum trach bum trach bum trach bum trach bum trach bum trach bum trach bum tsyyyy i tylko parę przebitek z gatunku "się ćwiczy to się umi" ...Wink
Odpowiedz
Taki myk na dzisiaj: bentonowy precel na flatach Fender 9050L. Dodałem do PBBB

https://soundcloud.com/bartoshek/harley-...flatwounds
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz
(02-06-2015, 11:41 AM)groza napisał(a): Nurt rege-metal czyli jeden z moich obecnych 3 zespołów:

https://t-shirt.iai-shop.com/data/includ...precel.mp3

palec -> precel -> abigar -> mesa d180 -> eden.

Najlepsze jest to, że po 3 próbach zagrancyh na mesie zrobiłem "eeejjj, znam ten sound" - przy odpowiedniej grze kostką i ustawieniu przesteru mam (na jazz bassie, choc w oryginale był g&l) brzmienie płyty meantime helmeta oraz 13 steps a perfect circle. Sprawdziłem i faktycznie - obaj basiści używali mesy 400. Przypadek, ale bardzo mi odpowiadającySmile

Gdyby nie ten obrzydliwy tzw wysoki środek w okolicach 2.2kHz jak z jakiegoś przesteru w kostce to było by fajne... ale zawsze możecie wysłać ślady do Mateusza - on wam może dograć jakiś fajnie tłusto brzmiący basik do takiej muzy Wink

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Śladów nie wyślę bo to nagranie z próby na dyktafon za 400zl.
Odpowiedz
(02-07-2015, 02:37 PM)groza napisał(a): Śladów nie wyślę bo to nagranie z próby na dyktafon za 400zl.

O kurcze popatrz myślałem, że to już po masteringu, bo fajniej brzmiało niż to, co ostatnio Yarzenioowa twojego wrzucał Wink

Nie przejmuj się co się, odwlecze to nie uciecze Wink [droczę sięWink]

(02-07-2015, 09:33 AM)groza napisał(a): Wrzucałem to już, zoba jak gość cały numer trzyma za buzię znakomicie. Dla mnie to kozak jest:



ja nie wiem czy to jest tak do końca na żywo, ale tak czy inaczej imponuje mi taka płynność i konsekwencja - przy zmianie fraz nic się nie sypie, barwowo wszystko równiutkie. Itp. Itd. A niby "proste" 8mkowe granie.

prawdę mówiąc poważnie wątpie, że to jest 100% live.

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
https://soundcloud.com/siberianhusky-1/cruiser-bass

Emotka_1864

Bardzo budżetowy instrument, na starych, reanimowanych strunach. Niedługo wezmę się za setup i nowe druty, jestem ciekaw co z tego basu będzie.
Rickenbacker 4003 | Rickenbacker 360 | Wal Mk I copy | Hofner 500/1 | Bass VI | Epiphone EB0

Hammond L100 | Leslie 760


'69 Fender Bassman 50 | '69 Zelmer 100 | '67 Sunn Sonic

'73 Fender Bassman Ten | 70s Fender Twin Reverb | Vox AC30
Odpowiedz
(02-07-2015, 10:16 AM)groza napisał(a): Zoba numer "Chińska dziewczyna" Dawida Łuczka:



gatunek bliższy twojemu sercu, a dokładnie to samo podejście - spokój, niby kwadrat, mega powtarzalny. Działa? Działa. Uczę się go, ale nie ma letko.

Hakim na garach też nie przeszkadza - bum trach bum trach bum trach bum trach bum trach bum trach bum trach bum tsyyyy i tylko parę przebitek z gatunku "się ćwiczy to się umi" ...Wink

W ogóle na tej płycie KARMAJN ROHAS zrobił taką robotę że oyayebyeah. A "Criminal World" to już jest mistrzostwo mistrzostwa.
Odpowiedz
Może kolegów to zainteresuje. Krótki, prosty soundtest mojego basu OLP Tony Levin z markową elektroniką a`la Music Man (pick-up & preamp Seymour Duncan). Potwierdzenie na to, że nie tylko instrumenty za grube tysiące grają dobrze. Służy mi wiernie od kilku lat, ale zasada "jak cię widzą, tak cię słyszą" sprawia, że używam go głównie w domu. Sound w chacie, bez straty jakości na YouTube, jeszcze fajniejszy.

Lekcje gry na gitarze basowej - stacjonarnie i online. Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów. Już dziś powiedz "tak" swej przyszłości! Smile 
e-mail: mgmg@poczta.onet.pl 
Odpowiedz
Mały niedzielny update w PBBB

Rockbass Streamer http://basscity.eu/thread-6366.html

Harleyowy Jazz na flatach http://basscity.eu/thread-2173.html (na dole posta, edytowałem)
"Some people like cupcakes better. I for one care less for them!"
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości