05-12-2011, 12:05 PM
(05-12-2011, 09:55 AM)Aga napisał(a):(05-12-2011, 09:04 AM)herp napisał(a): To TB z mocno rozkreconym lampiakiem..Spod kostki. Żadnego drajwa.
I mocny atak
No i tak niewiele, żeby było pięknie
Burning, bardzo chętnie, a Twoja Stara Ochota jest daleko od Katowic?
No z czasem się potestuje, póki co na hybrydowym wzmaku nie uda mi się czegoś podobnego osiągnąć i nie umiem grać kostką.
Mam tylko parę miejsc, gdzie coś podobnego by mi zapasiło.
Kostka nie jest niezbędna ja kostką grać osobiście nienawidze (choć mam szacun ogromny do paru kostkowców) i spokojnie bardzo podobne brzmienie wydobędę grając mocno nad neckowym pickupem kwestia jak zagniesz palce. Długość nuty jest krytyczna. Ponadtto pomagają odrobinę za długie paznokcie i czasami gra jednym palcem. Niestety na hybrydzie tego brzmienia nie osiągniesz tu wyraźnie słychać wysycenie lampowej końcówki mocy i brzmienie z mikrofonowanej paczki
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)