05-30-2011, 07:44 AM
Jo 
niezobowiązujące nagranko z w sumie pierwszej próby ze składem okrojonym do trio. Powoli zaczynam eksperymentować na próbach z wielopalcową techniką prawej ręki, (kciuk, pierwszy, drugi, trzeci, albo kciuk - pierwszy -drugi - pierwszy) której używa Matthew Garrison czy Ferraud - i w liniach i akordach. No i z rozległymi akordami - dlatego powoli zaczynam tęsknić za menzurą 33" a nie 34... w sumie bardzo fajna technika, tylko wymaga niskiej akcji, cienkich strun, wysokiego gainu i relatywnie słabego ataku.
http://w86.wrzuta.pl/audio/8Z2mos99eJE/dancing_matthew
w sumie technika daje radę nie tylko w smaczkach i graniu akordowym, ale zejścia można grać nią też - i to całkiem równym brzmieniem... motyw bas+bębny powstał na próbie, więc wybaczcie, ale w jednym miejscu mózg nie nadążył za palcami i nie do końca wiedziałem w która stronę chcę coś zagrać
a kiedyś będzie jak tu:
a samych Górali dopiero składamy na trio, więc wersja robocza...
pozdr!

niezobowiązujące nagranko z w sumie pierwszej próby ze składem okrojonym do trio. Powoli zaczynam eksperymentować na próbach z wielopalcową techniką prawej ręki, (kciuk, pierwszy, drugi, trzeci, albo kciuk - pierwszy -drugi - pierwszy) której używa Matthew Garrison czy Ferraud - i w liniach i akordach. No i z rozległymi akordami - dlatego powoli zaczynam tęsknić za menzurą 33" a nie 34... w sumie bardzo fajna technika, tylko wymaga niskiej akcji, cienkich strun, wysokiego gainu i relatywnie słabego ataku.
http://w86.wrzuta.pl/audio/8Z2mos99eJE/dancing_matthew
w sumie technika daje radę nie tylko w smaczkach i graniu akordowym, ale zejścia można grać nią też - i to całkiem równym brzmieniem... motyw bas+bębny powstał na próbie, więc wybaczcie, ale w jednym miejscu mózg nie nadążył za palcami i nie do końca wiedziałem w która stronę chcę coś zagrać

a kiedyś będzie jak tu:

a samych Górali dopiero składamy na trio, więc wersja robocza...
pozdr!