10-27-2011, 03:47 PM
(10-27-2011, 10:02 AM)jarro napisał(a):(10-27-2011, 09:53 AM)paluch1986 napisał(a): Może coś to ci zmiesza czysty sygnał z obrobionym?
http://www.lehle.com/frameset.php?country=pl&lang=pl
widziałeś ceny lehle ??
spoko, spróbuje wsadzić dodatkowe gniazdo w mojego muffa diy, podepnę pod interfejs i wszystko się okażemoże najprostsze rozwiązanie okaże się wystarczające.
Jeśli sygnał ma być podawany na dwa wzmacniacze nie wystarczy rozdzielić go kablem Y. Spowoduje to pogorszenie brzmienia wzmacniacze będą sobie nawzajem "zasycać sygnał" w zależności od różnicy impedancji. Czesto pojawia sie brum wynikający z pętli mas... Konieczne jest więc zastosowanie rozdzielacza transformatorowego. Zrobienie dobrego transformatora audio nie koloryzującego brzmienie jest sprawa trudną i kosztowną stąd ceny... Ja osobiście stosuje tylko lehle bo są najbardziej przezroczyste brzmieniowo.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



