11-29-2011, 04:45 PM
(11-28-2011, 08:45 AM)barabas napisał(a):(11-26-2011, 03:07 PM)abc123 napisał(a):(11-26-2011, 11:10 AM)SUVV napisał(a): Nie wiem czego inni w brzmieniu basu szukają ale dla mnie to jet prawie ideał...
I nie mam zamiaru dyskutować o + i - Warwicka...
Dla mnie to potęga... i ch...j
no raczej
A w studio pewnie siedział z preclem i ampegiem
Bum bum na samych bębnach będzie słychać nawet na gumie od majtek...
Po wejściu gitar nie słychać kompletnie co basista gra. Więc dla mnie basu (gitary basowej nie ma) owszem jest bas - niskie pasmo w nagraniu, które równie dobrze o ile nie lepiej mogło by być zrealizowane przy pomocy syntezatora lub oktawera na gitarach. Brzmienie wprost obrzydliwe i zbliżone swoją lepkością do brązowych produktów przemiany materii. Nigdy nie zrozumiem dla czego wg niektórych koncepcji w momencie, w którym zaczynają grać gitary zwyczajnie przestaje być słychać co gra jeden z członków zespołu...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)