"d112 się ni chuja nie nadaje do basu" - to jest dopiero ostre!
d112, senek 421, i szur 57 to dla mnie jedne z lepszych dynamików do basu, z reszta wrzucę niedługo na stronkę jak będę mieć czas i chęci porównanie jakiś 20 różnych mikrofonów. No tak, większość paczek tych 20-30hz nie odczuje, ale głośniki na połowie znamionowej mocy taki podbity dół odczują na pewno. Nie będzie go słychać a głośniki dostaną kopa w dupę.
"a z linii w miksie usiądzie, a podetnie się masterem i sklei ze stopą." Hmmm ja jestem zwolennikiem nagrywania brzmienia w jak najlepszej postaci, żeby obróbka po nagraniu była jak najmniejsza, poza tym podetniesz dół ale muł i tak zostanie (zakładając, że chcesz osiągnąć kopa w brzmieniu).
edit. zapomnialem tą bete też dopisać.
d112, senek 421, i szur 57 to dla mnie jedne z lepszych dynamików do basu, z reszta wrzucę niedługo na stronkę jak będę mieć czas i chęci porównanie jakiś 20 różnych mikrofonów. No tak, większość paczek tych 20-30hz nie odczuje, ale głośniki na połowie znamionowej mocy taki podbity dół odczują na pewno. Nie będzie go słychać a głośniki dostaną kopa w dupę.
"a z linii w miksie usiądzie, a podetnie się masterem i sklei ze stopą." Hmmm ja jestem zwolennikiem nagrywania brzmienia w jak najlepszej postaci, żeby obróbka po nagraniu była jak najmniejsza, poza tym podetniesz dół ale muł i tak zostanie (zakładając, że chcesz osiągnąć kopa w brzmieniu).
edit. zapomnialem tą bete też dopisać.


