05-16-2012, 10:40 AM
(05-16-2012, 10:30 AM)Viking napisał(a):(05-16-2012, 10:26 AM)Hubert napisał(a): A Wy musicie jojczyć w każdym wątku o tym?! To już się robi nudne! Trzeba było iść do sklepu na drugi dzień, to byście mieli to zasrane Diablo... Spodziewaliście się, ze ludzie po 12 latach oczekiwania zapomną o tym, że wszystko będzie działało, że wysyłki się nie opóźnią?! Na jakim Wy świecie żyjecie...
Ja sklep Ultima.pl polecam obiema rękami i nogami, świetny kontakt i super ceny, no i wysyłka zawsze na czas. Wydałem u nich już ponad 1000zł, więc to racze nie przypadek, że dobrze trafiłem...
Ja nie "jojczę" (cokolwiek to znaczy), nie polecam żadnego niegodnego, a nawet w godnych polecenia mogę polecić ten sklep, z którego zamówiłem preorder, i choć go nie dostałem to zostało mi to ładnie wytłumaczone dlaczego, kiedy mogę się spodziewać dostawy oraz anulowanie zamówienia bez ponoszenia konsekwencji
Good for you!

(05-16-2012, 10:37 AM)Brylant napisał(a):(05-16-2012, 10:35 AM)Viking napisał(a):(05-16-2012, 10:32 AM)Brylant napisał(a): Hubert:
Jak Ultima jest taka świetna to przeczytaj sobie ten artykuł i jak bezczelnie próbują oszukiwać ludzi, że zaistniała sytuacja nie jest z ich winy... Premiera premierą, ale z tego co widzę, to tylko Ultima miała takie problemy z wysyłką, towarem itp. inne sklepy bez problemu dostarczyły swoim klientom preordery w dzień premiery (niektórzy paczki z paczkomatów odbierali punktualnie o 00:01). Zawsze kupowałem gry w MM itp. sklepach, raz się skusiłem na preorder i maksymalnie się zawiodłem, stąd Ultima ląduje w tym temacie.
http://www.diablo3.net.pl/portal/d3/1/97...olsce.html
ALe to jest o Edycji kolekcjonerskiej
Wiem, że to jest o EK, ale chodziło mi tylko, o ukazanie jaka ULTIMA jest "święta".
No, właśnie, Panie Modzie, nie rób zamieszania, bo EK, a zwykła gra, to jest różnica... I Ultima, to nie jedyny sklep, który zawiódł...