05-17-2012, 11:39 PM
(05-17-2012, 10:21 PM)PiotrQ napisał(a):(05-17-2012, 09:23 PM)Alfik napisał(a): Technicznie bez zarzutu wręcz bardzo dobrze. Taką muzyke "w branży" nazywa się tzw "zaoczne Katowice" Słuchając tego typu kawałków zawsze mam wrażenie, że ktoś chce być bardziej czarny niż murzyni. Słychać pewne spięcie brak swobody i ciśnienie ...abyśmy dojebali tak wiesz... tak bardziej...
Nie żeby mi się nie podobało - bardzo mi się podoba - poszedł bym nawet na koncert, co mi się rzadko zdarza, ale błagam, nie czekajcie 20 lat aż dojrzejecie artystycznie... więcej swobody, luzu, własnego charakteru i stylu a mniej powielania wręcz gotowych patentów na aranż. Umiejętności macie, ale przydało by się coś co sprawi, że będziecie rozpoznawalni w szeregu neosoulowych kapel z niedowartoścowanymi nierozpoznawalnymi jedna od drugiej świetnie śpiewającymi wokalistkami.
Dzięki za opinie, każda uwaga jest dla nas bardzo ważna, a tym bardziej motywująca! Szczerze to było trochę obaw w przypadku tego numeru o odniesienie do akademii (chyba wszyscy w zespole mamy na to alergię), ale nie mieliśmy takiego typowego kawałka soulowego w repertuarze. Tobie się skojarzyło, trudno będę musiał z tym żyćNasz skład liczył na tym nagraniu 4 osoby, z czego nikt nie studiował na sławetnym dżezzie
Ba nikt oprócz perkusisty nie ma wykształcenia muzycznego, nawet ogniska muzycznego. Jesteśmy pasjonatami takiej muzyki, tylko osobiście widzę jakiś paradoks w tym muzycznym światku, z jednej strony nacisk różnych osób żeby zespół najlepiej pokończył różne akademie, a z drugiej każde podejście do czarnej muzyki przypisuje nas do akademii. Jakbyś mógł przesłuchać drugi numer, na dole tamtej strony który wrzuciłem, może trochę zmieni Twój pogląd na naszą twórczość
Może być na gorsze, byle z dala od słów 5 wydział
Mam parę technicznych pytań odnośnie nagrywania czarnej muzyki, jeżeli miałbyś kiedyś chwilę czasu i chęci to odezwę się na priv.
Zmienił na lepsze
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor




Może być na gorsze, byle z dala od słów 5 wydział