(05-18-2012, 01:45 PM)Lacki napisał(a): 0. To, że jesteś handlowcem na zagranicę nie ma znaczenia - marketing is marketing ale, jeśli uraziłem Cie stwierdzeniami o NLP (wierzę Pace że jesteś zajarany sprzętem) to przepraszam jestem przewrażliwiony na próby manipulacji.
1. Feltona za barana nie mam... Stwierdzenie Twoje jest nieuzasadnione i mocno naciągane - gra genialnie i jestem jego fanem. Zostanie endorserem sprzętu nie jest równoważne zostaniem baranem... Ludzie endorsują za grubą kasę graty na których nie grają i też jest dobrze... Choć samej idei endorsingu jestem mocno przeciwny - stąd mój tekst.
2. Jeśli chodzi o górę na 6 kHz to moim zdaniem jest to za wysoko podbijasz szumy i szelesty a nie atak z instrumentu.
3. Jeśli chodzi dół i o filtr który działa wam w takim paśmie jak sugerowałem a ja tego nie słyszę to wytłumacz mi proszę jak to się dzieje, że na kilku innych urządzeniach, które podpinałem, Preamp Demeter, Dibox demeter z EQ Millenia Media i EQ Neve 8803 Ampeg SVP Pro, preamp Futube, podbicie 40Hz 6dB/0ct powodowało kompletnie inne brzmienie instrumentu... łagodnie wzmocniona pierwsza harmoniczna bez efektu podbicia buczącego pasma i silnej nienaturalnej kompresji niskich tonów charakterystycznej dla waszego wzmacniacza... może to słynny MLO może DBB??? może inny preshape który zawarty jest na stałe. Wzmacniacz na tyle mnie rozczarował, że nie zadałem sobie trudu aby pomierzyć parametry.
4. Nie interesuje mnie w jakie głośniki inwestujecie i nie jestem producentem sprzętu aby "kontaktować się" z podwykonawcą. Moim i nie tylko moim zdaniem wasze kolumny brzmią po prostu kiepsko na tle konkurencji a ich stosunkowo wysoka cena nie uzasadnia kompromisów jakościowych.
5. Nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek filtrów i presetów zamiast tego proponuję zrobić podwójny parametryk... Każdy ustawi sobie to co on będzie potrzebować, a nie to co firma zaproponuje po "długich konsultacjach w studiu i na scenie.
1. Jeśli chodzi o układy endorserskie to nikomu nie płacimy. Felton gra na naszych gratach bo je lubi. Duże firmy takie jak wspomniane przez Ciebie SWR czy Fender płacą endorserom.
2. Wiem co masz na myśli ale tu niema tego problemu. Filtr nie jest tak stromy jak na basie i od góry pasmo jest ograniczone. Nie podbija szumów ani szelestów.
3. Nie potrafię Ci na to odpowiedzieć. Nigdy nie słyszałem buczącego pasma i silnej nienaturalnej kompresji niskich tonów na wzmacniaczu Taurusa. Jesteś też pierwszą osobą która zwróciła mi na to uwagę.
4. Nie widziałem ani nie słyszałem nigdy w kolumnach Taurus kompromisów jakościowych.
Moim i nie tylko moim zdaniem brzmią one przynajmniej tak dobrze jak konkurencja.
5. Podwójny parametryk dałby spore możliwość, ale niestety nie jest łatwy w obsłudze i nie jest intuicyjny. Jeśli chodzi o filtry to można je wyłączyć i
nie wpłyną w żaden sposób na brzmienie. Jeśli chodzi o MLO to mam wrażenie, że nie do końca rozumiesz koncept. Wzmacniacze nie narzucają brzmienia, są elastyczne i każdy kto spróbuje i bez uprzedzeń podejdzie do tematu da rade ukręcić sobie brzmienie jakie lubi. Oczywiście nie mówię, że są to wzmacniacze dla wszystkich i wszyscy je muszą lubić. Jeżeli komuś nie podoba się bo nie w jego guście to w 100% rozumiem.
Filtr nie jest tak stromy jak na basie????????????????????
Mam nadzieje, że będziesz miał jeszcze okazje nagrywać muzyków grających na Taurusie.
Mam pojęcie na temat Twojego CV i Twojego doświadczenia i na maksa to szanuje. Jednocześnie uważam, że duża część z Twojego zdania jest spowodowana negatywnym nastawieniem.
Rozumiem, że wypowiadasz się z pozycji autorytetu, ale też możesz uznać zdanie z zewnątrz. Firma robi wzmacniacze od 29 lat, nie uważamy, że wiemy wszystko i że pozjadaliśmy wszystkie rozumy. Mamy jednak trochę doświadczenia i świadomość jakości swoich produktów. Możemy też powołać się na wiele pozytywnych opinii muzyków, recenzji.
[/quote]
Właśnie, że moje nastawienie było bardzo pozytywne... Chciałem aby polacy dopierdolili... czymś zawodowym. Rozczarowałem się niestety. Nie tylko z resztą taurusem...
np Wolał bym zdecydowanie grać na Taurusie niż na T.C Electronic, które endorserowane przez uwielbianego przez mnie Roco Priestie...
Co do intuicyjności parametryka - większość ludzi na tym forum bawi się parametrykami w pluginach - świadomość muzyków w dzisiejszych czasach jest znacznie większa niż powiedzmy 10 lat temu. Zwłaszcza że prawie wszyscy wolą kręcić i "produkować" niż ćwiczyć. Nie ma się czego bać.
Wiem, że produkujecie wzmacniacze od wielu lat pytanie, czy produkujecie wzmacniacze świetne, dobre, czy przeciętne... Początkowo produkowaliście produkty na rynek chałturniczy miało być tanio ale słychać i się nie psuć. Nie mówię tego w znaczeniu pejoratywnym - takiego sprzętu potrzebowaliśmy wtedy po upadku komuny i taki sprzęt się sprzedawał. Teraz Marką Taurus chcecie podbijać rynek sprzętu topowego więc i wymagania są znacznie większe.
"Wiem co masz na myśli ale tu niema tego problemu. Filtr nie jest tak stromy jak na basie i od góry pasmo jest ograniczone. Nie podbija szumów ani szelestów."
Zaraz zaraz jaki stromy 6dB/oct to najłagodniejsza charakterystyka tzw filtr pierwszego rzędujego jego zaletą jest to, że ma bardzo małe zniekształcenia fazowe i co za tym idzie nie zmienia integralności dźwięku, co w przypadku basu jest sprawą fundamentalną. Jeśli ograniczacie pasmo od góry to znaczy że brzmienie będzie mniej klarowne i pozbawione detali - zaczynam rozumieć dlaczego te wzmacniacze brzmią jak przez kotarę. Ograniczanie pasma od góry jest popularnym zabiegiem nie tylko stosowanym przez was i imo ma to fatalny wpływ na barwę zamiast ograniczać pasmo lepiej wykonać mniej szumiącą konstrukcję o krótszej drodze sygnału. Sugeruję 4 kHz bo za jednym zamachem podbijasz i atak już ładny i wszelkie detale które są w wyższym paśmie.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



