05-18-2012, 07:53 PM
(05-18-2012, 07:26 PM)depravedsouls napisał(a): alifil a co powiesz o starych peavey i trace elliot? nie lepiej jakbys sobie sam zbudowal wlasny head i sprzedawal jako ten najlepszy,dopracowany itd.
Stare peaveye brzmiały bardzo ładnie tak jak i stare Acoustic - za Trace Eliot nie przepadam, ale można na nich ukręcić dobry sound jak się wie jak - dużo czasu to zajmuje. Wyjątkiem modele V dobry tłusty lampowy sound.
Jeśli zaś chodzi o wyroby własne: Na razie po konsultacjach ze mną i Andrzejem Karpiem powstały dwa kompresory studyjne. Robi się też prototyp EQ. Myślę o preampie do basu, ale jest na końcu listy ze względu na małą i specjalistyczną klientele - tak że guru elektronik odkłada to na przyszłość. Sekcja EQ w Red Fighterze jest zrobiona po konsultacjach ze mną i Panowie sobie chwalą.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)