08-08-2012, 06:47 PM
1.czy za winę w nieprzyleganiu mostka odpowiedzialny jest krzywy most, czy też złe sfazowanie lub płaszczyzna korpusu???
2. kilku moich znajomych wymieniało mosty w fender MM5, i innych topowych piątkach fendera na Badass II V i zawsze po wymianie padało pytanie dlaczego fender standardowo montuje takie gówno... IMO różnica jest bardziej niż słyszalna
3. string thru body w przypadku Badass bym sobie odpuścił wesja Badass III jest do string thru widziałem też BAII z samodzielnie nawierconymi otworami na struny.
4. Hipshot mosiężny daje zupełnie inną barwe bass jest głośniejszy ma więcej dzwoniącej góry i potężniejszy dół - niknie gdzieś nieco jednak akustyczny "drewniany" środek którego badass nie odbiera. Hipshot aluminiowy imo brzmi fatalnie
5. Hipshot do piątki jest produkowany w bardzo wielu opcjach rozstawu - poza tym jest 3D więc można sobie dokręcić co kto lubi
2. kilku moich znajomych wymieniało mosty w fender MM5, i innych topowych piątkach fendera na Badass II V i zawsze po wymianie padało pytanie dlaczego fender standardowo montuje takie gówno... IMO różnica jest bardziej niż słyszalna
3. string thru body w przypadku Badass bym sobie odpuścił wesja Badass III jest do string thru widziałem też BAII z samodzielnie nawierconymi otworami na struny.
4. Hipshot mosiężny daje zupełnie inną barwe bass jest głośniejszy ma więcej dzwoniącej góry i potężniejszy dół - niknie gdzieś nieco jednak akustyczny "drewniany" środek którego badass nie odbiera. Hipshot aluminiowy imo brzmi fatalnie
5. Hipshot do piątki jest produkowany w bardzo wielu opcjach rozstawu - poza tym jest 3D więc można sobie dokręcić co kto lubi
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)