No i dochodzimy do sedna... Pojawia się zły Alfik co to mądrzy się jakby... niska akcja i klikająca artykulacja - graj pan prawie na czym chcesz - normalna akcja dłuższe nuty typowa artykulacja - czyli do głosu dochodzi drewno i konstrukcja samego instrumentu i okazuje się że bas raz jest raz go nima nieprzebija się choć solo brzmi fajnie itd...przerabiałem to milion razy. Generalizując tak grany egzotyk po prostu kopa mieć nie będzie i nie jest to kwestia ani eq ani kompresji. Czyli generalnie potwierdza się to co wypisywałem na basoofce. Drewniak gdybyś to samo zagrał na jazzie ze szlifami i skręconą górą gwarantuje Ci, że przy tej samej głośności był byś mega selektywny i dużo lepiej byś się zmiksował - jak nie wierzysz przyjedz do piaseczna mam na wyposażeniu genialnego starego jazza ze szlifami nagrasz sobie i sam zobaczysz - propozycja jest poważna zapraszam.
Groza dużo bardzo ważnych spraw poruszyłeś - chciałbym o rozwinać bo zapowiada się ciekawa dyskusja w poście odpiszę niebawem - spadam do studia dziś sekcja Michał Grott i Kuba Jabłoński - znowu wpadnę w kompleksy...
- sam bass brzmi bardzo przeciętnie słychać nierozegrany środek i brak fenderowskiej żywej górki po prostu Tamas jest genialny i to jego granie sprawia, że to tak zajebiście brzmi....
Groza dużo bardzo ważnych spraw poruszyłeś - chciałbym o rozwinać bo zapowiada się ciekawa dyskusja w poście odpiszę niebawem - spadam do studia dziś sekcja Michał Grott i Kuba Jabłoński - znowu wpadnę w kompleksy...
(07-14-2010, 12:22 PM)miklo napisał(a): http://www.youtube.com/watch?v=I4iRJ89kwR0
Dla mnie bomba
I troszkę patriotyzmu G&Lowego ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=yl4ksfDVtE8
- sam bass brzmi bardzo przeciętnie słychać nierozegrany środek i brak fenderowskiej żywej górki po prostu Tamas jest genialny i to jego granie sprawia, że to tak zajebiście brzmi....
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



