(01-22-2013, 04:07 PM)bunialski napisał(a): Nie zdzierżę takiej gry hi-hat (tremolo )- werbel. Wali wiejskim odpustem na kilometry. Mówię o tym nagraniu z salki. Może zagrać nieskończoną ilość rzeczy, możliwości na bębnach jest na prawdę wiele.
Bunialski prosze Cie...
Zagranie tej partii na bębnach tak precyzyjnie i z takim feelingiem i w tym tempie nie jest rzeczą prostą. Nie znam wielu bębniarzy, którzy to potrafią. Dawno nie byłeś na odpuście jeśli to Ci się z nim kojarzy, albo, co gorsza, masz bardzo mierne pojęcie o aranżacji i graniu zespołowym. Niestety nie bardzo wystarczające by odróżnić ziarno od plewy.
Do tego aranżu takie granie pasuje idealnie. Nie przepadam jakoś strasznie za Comą. Ale mało jest kapel na polskim rynku, które dorównują im poziomem. Szacunek dla dobrej roboty trzeba mieć.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)