01-28-2013, 08:56 PM
(01-28-2013, 10:20 AM)bratekr napisał(a): Omson - za każdym razem, kiedy Spector był na scenie, to fajnie brzmiał sam, potem jakoś niknął i poza sporym kopem w dole nie słyszałem niestety nic.
Jest to typowa cecha Spectorów NS. Dlatego mam w sygnaturze I hate Spector. Powinienem dopisać spector NS. Bardzo źle się te basy miksują w zespole rockowym. Zostaje z nich nieczytelna buła w dole i klekot strun o podstrunnice, o ile ktoś gra kością. Przy palcu nawet i to nie. Na artykulacje nie reagują. Graj pan co pan chcesz i jak pan chcesz i tak brzmi tak samo
Bass NS sprawdza się to tego do czego został skonstruowany - do grania kciukiem plastikowego popu z klawiszami i automatem perkusyjnym ala lata 80siąte - tam spectorowy plastik pasuje jak ulał.
W metalu owszem ładnie wygląda.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)