03-07-2013, 08:47 PM
(03-07-2013, 08:16 PM)chałturnik napisał(a): Nawiązujac do dyskusji o korekcji to niech mi ktoś wytlumaczy dlaczego preamp onboadr jest "pompujący" i zdecydowanie niefajny, preamp w kostce pod noga jest juz raczej ok i dobrze go mieć w gejboardzie, a preamp w piecu to w ogóle jest zajebisty i mozna nim kręcic według wlasnego ucha (nawet wycinając pewne pasmo guzikiem i podbijając je na korektorze) ?. (pisząc preamp mam na mysli raczej korekcje barwy
).
Bo preamp w racku jest zasilany wysokim napięciem np Lampa 300V tranzystory wysokonapięciowe, pełne zasilanie wzmacniaczy operacyjnych i posiada zasilacz o dużej wydolności prądowej. Całość w dobrych rozwiązaniach pracuje w klasie A. Czyli to co wchodzi to wychodzi. Jakość elementów jest zwykle wysoka.
Preamp w instrumencie z wyjątkem pojedyńczych rozwiązań typu nasz mistrz Solarton albo Fodera to GÓWNO obliczone na minimalny pobór prądu zasilane zbyt niskim napięciem na miniaturowych niekoniecznie dobrych elementach...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



