(08-09-2010, 09:41 AM)gsb napisał(a): Nie chce sie madrzyc, bo nie wiem o co chodzi z tym ustawieniem kółeczka od struny, ale od czasu kiedy to robie nigdy nie mialem zadnej "gluchej" w nowym secie. Wiec nie wiem dlaczego, ale jest dobrze.
moze od tego czasu grasz na ernie ballach...
Cytat:a w Jazz basie oczywiście zdjęcie pickguardu...
Jak zdjecie pickguardu w JB pomaga na to, ze struna jest mniej głucha - nigdy, nigdy nie uwierze
to sprawdź po prostu... na nowych strunach dobrym wzmaku z odkręconym gwizdkiem i na przystawce przy bridge... na SVT z 15 i skręconą na min górą raczej nie usłyszysz różnicy. - to nie jest kwestia wiary... albo załóż sobie w p basie metalowy z mosiądzu albo aluminium... zobaczymy czy się sound nie zmieni...
Radek - na Tobie wygląda lepiej niż na zdjęciu - ale miałeś vintage tortoise założyć?
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



