04-30-2013, 10:55 PM
Dziękuje wszystkim
Jeśli ktoś ma ochotę i czas to proszę jeszcze o głosy.
Miks był robiony w dziedzinie analogowej protools robił praktycznie za magnetofon.
Na sumie była customowa wersja Millennia Media Twincom, SOS audio Upgrates Buss compressor i NSEQ2
Wersja 1. jest zrobiona wg standardów masteringów amerykańskich. Podbite 6,3kHz 1.5dB wycięte 500Hz 1.5dB na Eq pasywnym i CLIPPING 4dB na konweterze Prism AD 2.
Wersja 2. To limiter z Izotope Ozone 5

Jeśli ktoś ma ochotę i czas to proszę jeszcze o głosy.
Miks był robiony w dziedzinie analogowej protools robił praktycznie za magnetofon.
Na sumie była customowa wersja Millennia Media Twincom, SOS audio Upgrates Buss compressor i NSEQ2
Wersja 1. jest zrobiona wg standardów masteringów amerykańskich. Podbite 6,3kHz 1.5dB wycięte 500Hz 1.5dB na Eq pasywnym i CLIPPING 4dB na konweterze Prism AD 2.
Wersja 2. To limiter z Izotope Ozone 5
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)