IMO Jeśli chodzi o mayo to zwykle lepiej brzmią ich customowe własne konstrukcje. Jabbe chyba trochę przekombinowali 24 progi i zwykle elektronika delano. Oczywiście mozna sobie zamówić custom pod siebie... ale osobiście od majo wolałbym klasyczne majo niż wariację na temat fendera.
Jeśli zaś chodzi o Maruszczyka to chyba najlepsze wiosła 5cio strunowe Fenderopodobne za taką kasę. Ważne - współczesna olcha dostępna w Polsce i palisander zwykle nie są najlepszych lotów dlatego zalecam kombinacje jesion-klon (te gatunki mamy dobre) obowiązkowo wykończenie na wysoki połysk (matowe lakiery są zwykle miększe i bass nie ma takiej "żywej" górki i środka) pełny pasyw pickupy Hausler i obowiązkowo brak pickguardu.
Jeśli zaś chodzi o Maruszczyka to chyba najlepsze wiosła 5cio strunowe Fenderopodobne za taką kasę. Ważne - współczesna olcha dostępna w Polsce i palisander zwykle nie są najlepszych lotów dlatego zalecam kombinacje jesion-klon (te gatunki mamy dobre) obowiązkowo wykończenie na wysoki połysk (matowe lakiery są zwykle miększe i bass nie ma takiej "żywej" górki i środka) pełny pasyw pickupy Hausler i obowiązkowo brak pickguardu.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



