09-22-2013, 09:45 PM
Adwokat Diabła ma kilka pytań do obrońców moralności, którzy już bez sądu, zbadania sprawy, rozmowy ze stronami itd.. zakapowali Pana Więcka Amerykanom, którzy bez zmrużenia oka sprzedali nas Stalinowi w Jałcie...
1. Czy, jeśli pewna amerykańska firma - nie jedna z resztą, składa swoje instrumenty z podzespołów robionych przez Warmotha nie informując o tym klientów to jest to w porządku...
2. Czy firma ESH miała prawo sprzedawać pod swoim logiem gitary Mayones.
3. Czy firma Mayones zachowała się moralnie decydując się na sprzedawanie swoich gitar pod innymi nazwami?
1. Czy, jeśli pewna amerykańska firma - nie jedna z resztą, składa swoje instrumenty z podzespołów robionych przez Warmotha nie informując o tym klientów to jest to w porządku...
2. Czy firma ESH miała prawo sprzedawać pod swoim logiem gitary Mayones.
3. Czy firma Mayones zachowała się moralnie decydując się na sprzedawanie swoich gitar pod innymi nazwami?
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)