10-09-2013, 10:53 AM
(10-09-2013, 10:31 AM)groza napisał(a): Mam wrażenie, że obcuję z mistrzami światowej realizacji i wykonu przy których CLA kręcący TOTO to garażowa amatorka
Kunszt realizatora i miksera nie zmieni gustu muzyków i producenta.
Rozumiem, że dla np dla Wojtka O Steve jest wzorcem brzmienia, dla mnie jest wzorcem jak rockowa gitara brzmieć nie powinna i jak nie powinna być zagrana - jest uosobieniem złego wg mnie gustu choć cenie umiejętności. Mam inne wzorce. Plastikowych klawiszy rodem z DX7 nie zmienisz też żadnym miksem. Onanizowanie się Toto tak modne w pewnych kręgach wyśmiewane jest w innych...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



