11-24-2013, 11:07 PM
(11-24-2013, 07:39 PM)tapchan napisał(a):(11-22-2013, 09:10 PM)Alfik napisał(a): sprawdz moje ulubione brzmienie w tym zestawie:
Wychodzisz z wyjścia tuner out SM900 wchodzisz na wejście ampega a wyjście ampega miksujesz 50% w pętli z preampem z SWRa
Na Ampegu podbijasz niski środek ( pierwsze położenie) reszta w ampegu prawie na zero (chyba, że bas lub paczka jest nietypowa)
Sprawdziłem. Dziwnie się to zachowuje. W skrajnych pozycjach jest głośniej niż przy miksie 50/50. Brzmi to troch jakby się faza rozjechała - dół znika i ogólnie jest ciszej i jakoś tak płasko. Ty to łączysz bezpośrednio, czy stosujesz jakiś phase-shifter?
A może to o tak efekt ci chodziło? Może fajnie się nagrywa coś takiego?
No to masz niestety przeciwfazę

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)