(02-07-2014, 05:12 PM)dr_kciuk napisał(a): Dokładnie...
A wszystko przez chujowy mostek,szpary i dziadowską elektronikę....
elite po wyjebaniu tych gówien grają znacznie lepiej...
ten to special i mostek akurat ma niezły natomiast pickup sadzi wyjątkowo cieńką ( w stosunku do american vintage) górką - to charakterystyczne dla pickupów z tamych czasów dlatego u mnie natychmiast lądują w szufladzie.
Ten jazz jak na rocznik 78 to ma wyjątkowo mało tzw "życia i mięsa"
nawet jak na stare struny. Nie żeby brzmiał źle to i tak 5 klas lepiej niż współczesne custom shopy, ale z tamtych czasów bywają znacznie lepsze.
(02-07-2014, 05:08 PM)mazdah napisał(a): To taak gadały te kompletnie chujowe amerykańce z lat 80, czyli kompletnie nieudane special i elite?
to jest Fullertone czyli prawdziwy Fender anie jakaś tam Corona... która z Fenderem ma wspólną tylko nazwę
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)