(02-12-2014, 04:18 PM)elteha napisał(a):(02-12-2014, 09:14 AM)Mateusz napisał(a): Jeśli chodzi o Hi Fi, to mam najprawdopobniej najlepszy możliwy zestaw i zawsze podpinam pod to basy jak ktoś jest na miejscu, a opcjonalnie pod te świniaki.
IMO, żeby nagrywać naprawdę miarodajne prezentacje, powinieneś mieć hartke, czy jakiś inny budżetowy piec i jedna serię nagrywać na tym. Na demeterze nawet skalnej zabrzmi dobrze.
No nie zabrzmi...
Pierwsze prawo akustyki jest nieubłagane:
Shit in Input = Shit in Output
(02-12-2014, 04:19 PM)Mateusz napisał(a): Alfik, palce na życzenie, tym razem nagrałem na lodówce:
https://soundcloud.com/mateuszpiotrowski/b25-410
1. Palce riff
2. Palce Funk
3. Skręciłęm gain
4. Ultra lo + ultra hi, które w tym piecu się PRZYDAJĄW SVP PRO i CLce niestety mniej.
Bardzo dobry ten świniak!!!
Otrzymuje medal Knura-Dokurwiatora
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



