(04-05-2014, 12:10 PM)groza napisał(a): QuasiMrokizmu ciąg dalszy:
http://t-shirt.home.pl/downloads/monroe/tex.mp3
i ta sama krzywa partia bez bębna:
http://t-shirt.home.pl/downloads/monroe/tex_sambass.mp3
u87 znacznie ściszony, wyłączony 1 z ambów, duzo mikrofonów gitarowych.
i tak chyba zostanie do nagrania gitarów![]()
BTW - to chyba najtrudniejsza technicznie partia basu jaką w życiu grałem w sensie grania tak przez cały numer a nie pojedyńczej wstawki.
Tym razem brzmi jak Sansamp PSA 1.1 i zblendowany DI

No nie no... troszkę lepiej

...ale mimo wszystko mam wrażenie, że na wzmakach szukasz brzmienia taniego overdrive z kostki. Mało szlachetnej górki typu crunch, dużo niezbyt czytelnej brzydkiej siary w okolicy 1kHz - 2kHz i mało grubego niskiego środka i dołu (nie chodzi mi o ilość ale o wysycenie).
Totalnie nie moja bajka.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)