09-15-2010, 12:48 AM
(09-15-2010, 12:27 AM)paka napisał(a): alfik - w calym tym zamieszaniu nie chodzi o negacje wplywu plytki na brzmienie.
tu chodzi styl bycia.
czy nie smialbys sie, gdybys zobaczyl na ulicy zapalenca bez przedniego zderzaka? no w sumie w tym nie ma nic smiesznego. aczkolwiek po krotkiej rozmowie dowiadujesz sie od ow zapalenca, ze usuniecie przedniego zderzaka pociaga za soba lepszy rozklad masy i teraz mozna jezdzic po rondzie jazdy polskiej o 0,7 km/h szybciej..
jednych cala sytuacja bawi, drudzy lubia takie smaczki - zadna ze stron nie jest lepsza ani gorsza, niech tak zostanie. i to, ze pan krzysztof nagral plyte bez plytki niewiele do tego tematu wnosi.
by the way - rowniez nagrywalem na jazzie 68 - Z PŁYTKA))
W sumie masz rację ja tam jestem upierdliwcem - sprawdzam jak zmieni się brzmienie jak przesunę mikrofon o centymetr i takie tam... każdy ma jakieś zboczenia... po prostu zwykle nagrywam ludzi u których zgadza się artykulacja, time, muzyka... i wtedy lepszego brzmienia można szukać już tylko w niuansach typu kabel, lepsze graty, lampy głośniki mikrofony - co w tym złego skoro reszta zgadza się w 100%
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)