(10-08-2014, 09:33 AM)Zbychoo napisał(a): cześć Misie Kolorowe![]()
trochę inputu najpierw. strasznie się pieprzymy z ta plytka
ale po długim czasie powoli cos wychodzi.
Po pierwsze chciałem podziekowac Burningowi za pożyczenie Paczki do nagrania (nagrałem na niej dwa numery) i setup basow. Jestes mistrz! a ja Ci wisze jeszcze nie jedna łyche.
Po drugie JasiekL tez pozyczyl mi BSa który w jest w jednym numerze słyszalny.
nagrywany na moim basie pol fenderze, (te trzy numery) na moim Peaveyu Rockmasterze od Grubego brzmienia, i mojej rzyg paczce Od LDM na truvoxach 1020 i szczerze nie jestem do końca z brzmienia zadowolony, chyba wroce do tranzystora. Nie wiem czemu. chyba ze ktoś mnie nauczyć wyciagac z tej lampy co trzeba![]()
teraz co dostajecie do reki:
premixy 3 numerow z epki, która zawierac ich będzie 6 plus 3 studyjne jamy (które razem będą mieć czasowo tyle co pozostale 6)
uwaga, to jest SETKA! z dogranym oddzielnie wokalem,
na pewno kładzone będą jeszcze partie przesterowanych gitar (mamy problem z brzmieniem caly czas)
wiem, ze jest źle krzywo i nierówno, staramy się jak możemy
chyba wyspowiadałem się z czego miałem, teraz material:
https://soundcloud.com/nieudacznik/sets/mi-ms-ep-demo
pozdro Miski czekam na jakiś odzew
ED: zapomniałem, mamy straszny problem z określeniem gatunku, a nie chcemy pisać ROCK i być kojarzeni z IRA i beata Kozidrak, wiec Kempes wymyslil: Mantra Rockdzięki Kempes
Te kompozycje są nawet niezłe. Pomysły też niezłe, słuchają od 30 stu lat progrockowych klimatów oczywiście wszystko to już słyszałem... ale powiedzmy ładnie zebrane do kupy.
Niestety kulejecie warsztatowo drastycznie - taka muzyka wymaga bardzo dobrego wykonu, inaczej robi się ciężka do przesłuchania
Wokalistka ma zadatki na tzw "przekaz" choć pewnie "lingwiści - puryści" zjebią biedaczkę za angielski.
Jak dla mnie to na epkę znacznie za wcześnie.
p.s. tak czy inaczej wyżej cenie takie granie niż nawet niezłe warsztatowo wykonanie wtórnego na maksa i nudnego polish-pub-rocka.
(10-06-2014, 10:26 AM)maRcin napisał(a): Piękna sprawa. Zespół w którym gram - New Message, podpisał umowę z firmą MyMusic. Oto jej efekt. Nagranie "Gdy wrócimy", które wyprodukował Przemek Puk. Nie narzekać na wyżyłowanie soundu (efekt świadomy,ma być komercha). Niestety YouTube też sporo odjął na jakości. gdy odpalam w domu wave`a , jest kopniak. Na YT już tak nie kopie.
Polecam.
Piosenka dostępna:
iTunes - http://bit.ly/1rHtt0Q
Muzodajnia - http://bit.ly/1ryZt5J
Deezer - http://bit.ly/1pnx1Al
T-mobile - http://bit.ly/1xw9Ko7
Play The Music - http://bit.ly/1rHgZGx
Empik.com - http://bit.ly/1mJUYWV
Nokia MixRadio - http://bit.ly/1CCUupj
Marcin, troszkę za dobrze grasz do takiej muzy...
Na wokalu słychać potworny "processing"



1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)