(11-21-2014, 10:58 AM)Karol napisał(a): No tu jest piękna przestrzeń...
Ale wiem już co mi się dokładnie nie podobało w tamtym.
Dzisiaj jak sobie tego SŁUCHAŁEM (gapiąc się w jakieś tabelki) ten brak przestrzeni kompletnie mi nie przeszkadzał.
Ale kiedy przestaję gapić się w tabelki i patrzę na klip to oczy widzą co innego a co innego słyszą uszy. Kobietka jest w jakimś pomieszczeniu chyba sporym a brzmi tak jak już pisałem wcześniej (małym). (może na potrzeby klipu warto by dodać trochę przestrzeni) Ale wiadomo klient nasz pan.
tak na marginesie bardzo ładny utwór...z brzmiącą znajomo perkusją ...jakby z jakiegoś utworu Bjork
"Perkusja w tym utworze" To głównie bębny obręczowe - bardzo stare i trudne do gry instrumenty. Wykorzystywane głównie w muzyce dawnej etnicznej i filmowej. Grał nasz największy wirtuoz tego instrumentu Robert Siwak.
Co zaś do różnic w odbiorze samej muzyki i muzyki z wizją, to największe problemy są w przypadku zgrywania koncertów do DVD. Czasem muszę się naprawdę sporo namęczyć i to pomimo nagrania ambientów na sali koncertowej, aby uzyskać spójną przestrzeń. Czasami rzeczywiście dla potrzeb audio jest inna i dla potrzeb DVD zupełnie inna.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)