01-19-2015, 12:09 PM
(01-18-2015, 09:11 PM)citizenkane napisał(a):(01-18-2015, 06:40 PM)paluch1986 napisał(a): Bo 99% próbek Darkglassa jest po linii nagrywanych. Nie mam jednak przy sobie envelope filtera z darkglassem, ale nagrałem kiedyś coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=z1vIJeBet7E
B7k w Karton (czyli Hartke) 3500 i zebrane mikrofonami. Swoją drogą to b7k nie ma tyle siary po linii, co tradycyjny "przester", ale to wszystko kwestia ukręcenia
Po linii wyszedł mi tak: https://soundcloud.com/tomekdudzic/darkglass-b7k/
Będę miał dzień wolny, to nagram jakąś prezentację z dźwiękiem z paczki i linią dla porównania.
Wiadomo że linia potęguje siarę, ale sama charakterystyka przpomina micoś co dobrze znam, mam i nie przepadam. A mianowicie tryb AGS w Tone Hammerze, bardzo mi się kojarzy z tym co słyszałem na wielu próbkach. A takie nu-schoolowe przestery to nie moja rzecz. Ale możliwe że gdybym pograł spodobałoby mi się.
Tutaj próbka AGS przy mocno przypadkowych ustawieniach... może też się komuś skojarzy...
Ps. Nie chcę powodować fali hate'u; trochę mam wrażenie jakbym porywał się na jakąś świętość widząc od lat regularne zachwyty spowodowane darkglassem.
Masz oczywiście racje.
Darkglass brzmi papierowo i siarowato jak każdy przester z kostki.
Ja tych gówienek nie uznaje i jak potrzebuje drive to używam pełnej lampy ewentualnie dopalonej fuzzem.
Natomiast koledzy zachwycają się darkglassem bo w warunkach budżetowych bez skomplikowanego grania na dwa stacki (cena, ciężar, problemy z fazami, przełączaniem systemów itd) mają namiastkę grania na lampowym stacku.
Darkglass bowiem jako jeden z nielicznych kostkowców jakoś tam reaguje na to co się gra
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



