(04-26-2015, 10:01 PM)Otli napisał(a): A myślałeś, żeby poty dać przez drewno i w ogóle zrezygnować z płytki? Może nawet w innym układzie?
Nie wiem, czy jest coś obrzydliwszego jeśli chodzi i design jazzbassa



(04-26-2015, 08:20 PM)Zenek Spawacz napisał(a): Dzisiaj troche sie bawilem nowymi instrumentami. niesamowite jak bardzo sie roznia te dwa basy. Oba mi sie podobaja ale brzmienie jest rozne. Nic dziwnego bo oprocz jazzowego ksztaltu sa to dwa zupelnie inne wiosla.
Ciemny ma gryf klonowy z hebanowa podstrunnica a niebieski to szyjka zebrano-mahoniowa z podstrunnica klonowa. Niebieski to przetworniki Fendera model 62 a ciemny to pasywne Bartolini , niebieski to standartowy , oryginalny most Fendera a ciemny to Wilkinson USA z plytka aluminiowa.
Musze przyznac ze az takiej roznicy w charakterze brzmienia sie nie spodziewalem. Bo zaden nie jest gorszy ani lepszy ... One sa zupelnie inne. Szkoda , ze nie mam jak ich nagrac. Chetnie bym je rowniez porownal z naprawde dobrymi i uznanymi jazzami zeby wyczuc roznice.
Niebawem zaczynam jeszcze jeden specjalny bass typu jazz dla mnie. Wcisne zdjecia z budowy tutaj aby mozna bylo prownac...
Zdecydowanie ta w naturalu

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)