Myślałem, że to Kac był
W sumie to Ci zazdroszczę
Po różnych warsztatach zawsze przyjeżdżałem do domu z mieszanką frustracji nat tym jak gram chujowo i motywacji bo wiedziałem co ćwiczyć by było lepiej.
Mistrz Madziar niestety troszkę przestał być moim GURU, jak napisał na facebooku, że realizator nagrań jest odpowiedzialny za wystrojenie autotunem lub melodyną artysty jeśli ten ma "problemy intonacyjne", i że to jest dużo ważniejsze niż wszystkie preampy i mikrofony. Czytaj, że naszym obowiązkiem jest poprawiać nieudacznika, który śpiewać lub grać nie potrafi a jakość dźwięku (samego nagrania jak i zniszczenie barwy przez narzędzia do strojenia) ma drugorzędne znaczenie. Po dłuższej dyskusji na ten temat, która rozgorzała na ten temat na jego wall-u i nie zmierzała w pomyślnym dla niego kierunku posty ukrył. Po czym pochwalił się nowo zrobionym nagraniem opowiadając o świetnych rezultatach. Zapytałem, czy były świetne bo wszystko wystroił i wyrównał... po czym usunął mnie ze znajomych. Cóż wiem, że mam trudny charakter
Tak czy inaczej szacunek ogromny dla Piotra mam bo sporo kultowych albumów nagrał.

W sumie to Ci zazdroszczę

Po różnych warsztatach zawsze przyjeżdżałem do domu z mieszanką frustracji nat tym jak gram chujowo i motywacji bo wiedziałem co ćwiczyć by było lepiej.
Mistrz Madziar niestety troszkę przestał być moim GURU, jak napisał na facebooku, że realizator nagrań jest odpowiedzialny za wystrojenie autotunem lub melodyną artysty jeśli ten ma "problemy intonacyjne", i że to jest dużo ważniejsze niż wszystkie preampy i mikrofony. Czytaj, że naszym obowiązkiem jest poprawiać nieudacznika, który śpiewać lub grać nie potrafi a jakość dźwięku (samego nagrania jak i zniszczenie barwy przez narzędzia do strojenia) ma drugorzędne znaczenie. Po dłuższej dyskusji na ten temat, która rozgorzała na ten temat na jego wall-u i nie zmierzała w pomyślnym dla niego kierunku posty ukrył. Po czym pochwalił się nowo zrobionym nagraniem opowiadając o świetnych rezultatach. Zapytałem, czy były świetne bo wszystko wystroił i wyrównał... po czym usunął mnie ze znajomych. Cóż wiem, że mam trudny charakter

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)