10-13-2015, 07:51 PM
(10-13-2015, 07:14 PM)sudokuu napisał(a):(10-13-2015, 02:37 PM)Basstard napisał(a): A ja Marcusa mogę polecić. Nagrywałem na takim ostatnio. Próbek nie mam (wszystko, co nagrałem, to linia basu do 1 numeru - jak będzie to będzie), ale opisałem co nieco
http://bass-driver.blogspot.com/2015/10/...narza.html
Tak poza tym - Alfik ma bardzo dużo racji, zgadzam się z nim w k. 95%.
Dałoby radę wpaść jakoś do Was na próbę i pobawić się tym basem 5 minut?
@Alfik, czyli raczej pasywny bas+zewnętrzny preamp? A może wystarczyłby mi np. Boss Ge-7b, będzie jakaś znaczącą różnica oprócz wzmocnienia sygnalu?
Na razie wystarczy Ci sam bass możesz sobie go trochę equalizować tym bossem - ma jakość mniej więcej jak preampy onboard tyle, że większe możliwości ukręcenia barwy.
W stosunku do dobrego preampu nie ma startu, ale żeby ćwiczyć w domu daje radę
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)