10-19-2015, 10:44 PM
(10-19-2015, 10:18 PM)groza napisał(a): Wszystko po "nie podoba mi się" IMO jest bez znaczenia.
Zawsze dziwnie się czuję w takich dyskusjach. Z jednej strony faktycznie, podoba się albo nie i koniec, ale z drugiej strony jednak jest tak, że są w muzyce rzeczy mierzalne, do określenia, i są błędy i poprawnie zagrane rzeczy. Zawsze jestem gdzieś w środku "drogi" - z jednej strony są ludzie, którzy nie słyszą jak krzywo grają, i nawet jak im się pokaże palcem, to i tak nie zrozumieją, może za rok, jak będą ćwiczyć. Z drugiej strony pamiętam jeden ze swoich pierwszych dyżurów podczas nagrań studyjnych, w '87 chyba, podczas pracy z orkiestrą Górnego, nagrania gitary, nawet nie solówek, tylko jakichś melodyjek, i aranżer po kolei odrzucający wersje pięciodźwiękowego riffu z komentarzami różnymi, i na koniec się udało, a ja... nie słyszałem żadnych różnic. Kiedyś dawno temu młodszy kolega basista mówił "łooo, ty znasz Zbyszka Wrombla, pewno udzileił ci paru wskazówek?" - nieeee, zlutowałem mu kabelek w gitarze a potem wypiliśmy trzy butle wina, aż nadeszła żona
http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2


