Jako użytkownik BVV3000 nie do końca się zgadzam. Montaż ok, w sieci są zdjęcia wnętrza. Pierwsze egzemplarze miały małe problemy, ale zostały poprawione i od tamtej pory jest ok. Tak piszą użytkownicy. Gra tak, jak tego oczekuję. Nowy z gwarancją kosztuje 2500-2900zł w zależności od sklepu. To połowa ceny używanego Ampega SVT-CL, bez gwarancji. Bugera nie jest kopią 1:1. Na moje potrzeby brzmi zdecydowanie tak jakbym chciał, osobiści jeden-do-jednego nie porównywałem z oryginałem, ale rozmowy potwierdzają zachowanie charakteru pierwowzoru. Nie analizowałem schematu (bo nie potrzebuję). Na pewno Bugera zastosowała swój (?) patent na automatyczny bias. Każda lampa mocy ma diodę, która sygnalizuje uszkodzenie lampy. Nie trzeba wymieniać parami, można pojedynczo.
Fabryczne lampy brzmią na czystym poprawnie, przester nieco twardawy. W swoim zainstalowałem wszystkie 12AX7 oraz AU Tungsol (dwie pierwsze Gold) i jest znaczna poprawa.
Nie wiem ile tego krąży u nas, ale nie widziałem żeby ktoś sprzedawał.
Drobny, zobacz ile osób posiadających dobre drogie zabawki, mimo wszystko szuka tańszych, lżejszych alternatyw "na mniejsze grania". Topowy sprzęt wożą tylko na wyjątkowe okazje. A bo szkoda, a bo ukradną, a bo potem serwis drogi czy wymiana lamp.
Nie oceniam, mówię tylko, że nie zawsze posiadanie choćby 100 letniego instrumentu równa się z jego wykorzystaniem na co dzień.
PS. mogę zarekomendować AmpPack - zrobił mi świetny futerał z usztywnieniem w korzystnej cenie.
Chciałbym kupować same oryginały za grube $, wiem, że Chiny rozwalają rynek, ale sprzęt na siebie nie zarabia, zaspokaja moje potrzeby i nie szkoda go targać po koncertach.
Jeśli porównujemy obecną produkcję w zasadzie masową do klasyków xx-letnich to trochę nie na miejscu. Obecne Ampegi, Edeny i inne marki również mają problemy z jakością. Dokładnie tak samo ma się temat jakości i komponentów w kolumnach (nie bez powodu Mateusz nagrał porównanie lodówek), i tak dalej, i tak dalej.
Niestety podobnie bywa z efektami choćby Bossa czy Ibaneza. Są serie wybitne, z true bypassem. Są dobre modele, ale z ciulowym buforowanym bypassem i totalny szit również. Można też dostać całkiem fajnie grające inne marki (nie Behringer, bo to im akurat średnio wychodzi).
Można mnożyć takich przykładów. Każdy chciałby mieć topowe graty, nie musieć pożyczać do studia sprzęt itd. W tej całej pogoni nie trzeba dać się zwariować i omamić marketingowi. Kupować w zależności od potrzeb i możliwości wykorzystania. Można nabyć 4x15 i grać tylko w domu, albo próby z akustycznym składem, tylko po co
Fabryczne lampy brzmią na czystym poprawnie, przester nieco twardawy. W swoim zainstalowałem wszystkie 12AX7 oraz AU Tungsol (dwie pierwsze Gold) i jest znaczna poprawa.
Nie wiem ile tego krąży u nas, ale nie widziałem żeby ktoś sprzedawał.
Drobny, zobacz ile osób posiadających dobre drogie zabawki, mimo wszystko szuka tańszych, lżejszych alternatyw "na mniejsze grania". Topowy sprzęt wożą tylko na wyjątkowe okazje. A bo szkoda, a bo ukradną, a bo potem serwis drogi czy wymiana lamp.
Nie oceniam, mówię tylko, że nie zawsze posiadanie choćby 100 letniego instrumentu równa się z jego wykorzystaniem na co dzień.
PS. mogę zarekomendować AmpPack - zrobił mi świetny futerał z usztywnieniem w korzystnej cenie.
Chciałbym kupować same oryginały za grube $, wiem, że Chiny rozwalają rynek, ale sprzęt na siebie nie zarabia, zaspokaja moje potrzeby i nie szkoda go targać po koncertach.
Jeśli porównujemy obecną produkcję w zasadzie masową do klasyków xx-letnich to trochę nie na miejscu. Obecne Ampegi, Edeny i inne marki również mają problemy z jakością. Dokładnie tak samo ma się temat jakości i komponentów w kolumnach (nie bez powodu Mateusz nagrał porównanie lodówek), i tak dalej, i tak dalej.
Niestety podobnie bywa z efektami choćby Bossa czy Ibaneza. Są serie wybitne, z true bypassem. Są dobre modele, ale z ciulowym buforowanym bypassem i totalny szit również. Można też dostać całkiem fajnie grające inne marki (nie Behringer, bo to im akurat średnio wychodzi).
Można mnożyć takich przykładów. Każdy chciałby mieć topowe graty, nie musieć pożyczać do studia sprzęt itd. W tej całej pogoni nie trzeba dać się zwariować i omamić marketingowi. Kupować w zależności od potrzeb i możliwości wykorzystania. Można nabyć 4x15 i grać tylko w domu, albo próby z akustycznym składem, tylko po co

Pozdrawiam
http://www.belhavenmetal.com/
https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl
Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578
http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt
http://www.belhavenmetal.com/
https://www.facebook.com/BelhavenMetal?ref=hl
Czasami coś http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=168578
http://www.winyl.net/ forum miłośników czarnych płyt