12-08-2015, 08:07 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2015, 08:10 AM przez paluch1986.)
Inna sprawa ile tych przesterów zostaje "w miksie". Więcej z tego wychodzi "nasyconego środka". Używałem przez jakiś czas Hartke HA3500 z Sansampem PSA, ale nie sprawdziło się w kontekście kapeli (później sie okazało że miałem walniętą pętlę efektów w Hartke). Czasem Hartkacza dobarwiałem Polish Love, żeby zakryć wrażenie że struna H lekko odstaje brzmieniowo i ma brzydki stukot o progi. Później był Darkglass b7k, robił mi z Hartke na tyle sensowną robotę, że na próby i grania w średnich warunkach starczało. Tyle że to przester raczej z nowoczesnych i mających dużo góry, ale ta góra przebijała się jakoś przez lampę gitarzysty. Teraz pod Ampegiem SVP PRO i końcówką lampową z Dynacorda przesteru w kostce za bardzo nie używam na próby/koncerty. Za to jak coś nagrywam to się lubię pobawić. Któregoś razu do nagrań nagrałem dwa tory sygnałowe: Lampa i Darkglass z linii. Wyszło tak: