03-28-2016, 07:43 AM 
	
	
	(03-28-2016, 12:55 AM)Alfik napisał(a):(03-27-2016, 09:58 PM)Basstard napisał(a): Dobra, zrobiłem.
https://soundcloud.com/dreamdigger/alembic-harmonics - najpierw obie przystawki na full, potem mostkowa na full, gryfowa na k. 15%.
W stosunku do przeciętnego jazza niestety te flażolety nie porywają mnie osobiście...
Dla przykładu na szybko wyciąłem z jakiegoś starego nagrania:
https://soundcloud.com/blazejdomanski/harmonics
Ibanez jazz fretless: mahoń, brzoza, klon, heban. Pickup Fender original w SWR SM900 chyba jeszcze nawet przed modyfikacją.
Ciebie nic nie zachwyca w stosunku do Jazza
 Pamiętaj, że wiele jest w paluchach, a Twoja próbka jest ugrana srylion lepiej, niż moja
 Pamiętaj, że wiele jest w paluchach, a Twoja próbka jest ugrana srylion lepiej, niż moja 
(03-28-2016, 12:55 AM)Alfik napisał(a): P.S. Kurcze... Ten twój Westone ma znacznie więcej charakteru niż Al i pasuje bardziej przynajmniej do 90% muzyki. Taki trochę dziwny, ale zajebisty z niego precel.
Wot, basik za poniżej tysiąca

Btw, miałeś do czynienia z przystawkami Merlina? Bo fenderowskie zdrożały, a chcę wincy górki. W Westonie jest kopia DiMarzio, ztcw. A może, jak niektórzy sugerują, wystarczy zmienić potka? Mam na biurku fenderowskiego, 250 K.
(03-28-2016, 12:55 AM)Alfik napisał(a): Rozumiem, że Al to trademark tone. I świetny egzemplarz się trafił. Tylko, że on wymaga, aby muzykę pod niego robić. Trochę jak samochód do jazdy wyłącznie po torze wyścigowym.
W tym, co gram, sprawdza się. A i muzę pod niego mam w planach od lat
 To pierwszy bas, co do którego czuję, że jest przedłużeniem mnie. Potrzebuję jeszcze fretlessa, którego będę tak czuł. Acz obecnie mnie nie stać
 To pierwszy bas, co do którego czuję, że jest przedłużeniem mnie. Potrzebuję jeszcze fretlessa, którego będę tak czuł. Acz obecnie mnie nie stać  
	

 
 


