03-28-2016, 07:43 AM
(03-28-2016, 12:55 AM)Alfik napisał(a):(03-27-2016, 09:58 PM)Basstard napisał(a): Dobra, zrobiłem.
https://soundcloud.com/dreamdigger/alembic-harmonics - najpierw obie przystawki na full, potem mostkowa na full, gryfowa na k. 15%.
W stosunku do przeciętnego jazza niestety te flażolety nie porywają mnie osobiście...
Dla przykładu na szybko wyciąłem z jakiegoś starego nagrania:
https://soundcloud.com/blazejdomanski/harmonics
Ibanez jazz fretless: mahoń, brzoza, klon, heban. Pickup Fender original w SWR SM900 chyba jeszcze nawet przed modyfikacją.
Ciebie nic nie zachwyca w stosunku do Jazza


(03-28-2016, 12:55 AM)Alfik napisał(a): P.S. Kurcze... Ten twój Westone ma znacznie więcej charakteru niż Al i pasuje bardziej przynajmniej do 90% muzyki. Taki trochę dziwny, ale zajebisty z niego precel.
Wot, basik za poniżej tysiąca

Btw, miałeś do czynienia z przystawkami Merlina? Bo fenderowskie zdrożały, a chcę wincy górki. W Westonie jest kopia DiMarzio, ztcw. A może, jak niektórzy sugerują, wystarczy zmienić potka? Mam na biurku fenderowskiego, 250 K.
(03-28-2016, 12:55 AM)Alfik napisał(a): Rozumiem, że Al to trademark tone. I świetny egzemplarz się trafił. Tylko, że on wymaga, aby muzykę pod niego robić. Trochę jak samochód do jazdy wyłącznie po torze wyścigowym.
W tym, co gram, sprawdza się. A i muzę pod niego mam w planach od lat

