(12-01-2016, 09:57 AM)Bolem napisał(a):(11-30-2016, 08:42 PM)Alfik napisał(a): Dla mnie jedyna lampa współczesna, która nadaje sie do basu to
GTECC83S czyli właśnie selekcjonowany JJ.
Podobne zdanie na ten temat ma Aspen Pittman - czyli lampowy guru i właściciel Groove Tubes.
Dlaczego? Mówisz o czystym, czy brudnym brzmieniu?
o każdym
najlepsza dynamika najtwardszy najszybszy dzwięk o zamółki w dole i ładna szklanka na górze
(12-01-2016, 09:57 AM)Bolem napisał(a):(11-30-2016, 08:42 PM)Alfik napisał(a): Dla mnie jedyna lampa współczesna, która nadaje sie do basu to
GTECC83S czyli właśnie selekcjonowany JJ.
Podobne zdanie na ten temat ma Aspen Pittman - czyli lampowy guru i właściciel Groove Tubes.
Dlaczego? Mówisz o czystym, czy brudnym brzmieniu?
o każdym
najlepsza dynamika najtwardszy najszybszy dzwięk o zamółki w dole i ładna szklanka na górze
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)