11-14-2010, 11:36 PM
(11-14-2010, 06:53 PM)gsb napisał(a): Jedyne co mi w nich nie leży to bardzo grube lakiery poly.
tylko te grube lakiery poly są przyczyną tego, że basy te generalnie znacznie lepiej i równiej (znacznie mniejszy odsetek głucholców) brzmią od amerykańskich z serii standard lakierowanych miękkimi akrylami... i cienkim nitro np głucha kompletnie seria highwayman...
jedynie custom shopy lakierują nitro na twardsza podkładową i te generalnie grają już nieco lepiej.
Basy z lat 63 - 83 lakierowali fullerplast -> poly -> nitro na wierzch i jakoś brzmią dobrze.
Basy japońskie z pierwszej połowy lat 80-siatych są bardziej cenione, gdyż zrobione są w większości przypadków z amerykańskiego drewna.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)