11-26-2010, 12:56 PM
Panowie
garść informacji
to jest oczywiście jakiś tam raw mix a nie finalny mix master do tego daleka droga...
tam jest 7 sygnałów:
Linia z Futube Direct ->smart C1
Linia Z Futupe post EQ ->smart C1
GS410->AKG D112 ->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso
GS410->SH MD421->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso
GS410 Tweeter->Octava MK219->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso
Sound City 50B->Fender Tonemaster 2x12Fane->2xsm57->neve1073->La2a->fatso
można to wykręcić na milion sposobów bez dotykania Eq - sama linia, sama paczka, paczka z Sound City, zmieniając proporcje w mikrofonach z Sound City zmieniamy kolor przesteru itd także coś dla Grozy pewnie też by się znalazło
to co burning nazywasz świszczeniem i envelope to interakcja góry z gwizdka i przesterowanego Sound City - ściszając gwizdek problem znika choć dla mnie to swego rodzaju trademark - czysta i przesterowana góra tworzą pewien rodzaj trójwymiarowości, który IMO tutaj akurat pasuje, choć zapewne do metalu pod dwie przesterowane gitary ukręcał bym nieco inaczej.
Szukałem tego rodzaju brzmienia przez wiele lat i chyba pierwszy raz jestem zadowolony z rezultatów.
Przestery na kostkach strasznie zabierały czytelność w tego typu przebiegach granych z palca a inne przesterowane piece nie miksowały się z gitarami itd. Dość dużą walkę trzeba stoczyć aby dokładnie sfazować te wszystkie sygnały inaczej potrafią zjadać sobie nawzajem alikwoty i robi się kupa...
garść informacji
to jest oczywiście jakiś tam raw mix a nie finalny mix master do tego daleka droga...
tam jest 7 sygnałów:
Linia z Futube Direct ->smart C1
Linia Z Futupe post EQ ->smart C1
GS410->AKG D112 ->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso
GS410->SH MD421->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso
GS410 Tweeter->Octava MK219->Millennia Media HV3D->smart C1-> fatso
Sound City 50B->Fender Tonemaster 2x12Fane->2xsm57->neve1073->La2a->fatso
można to wykręcić na milion sposobów bez dotykania Eq - sama linia, sama paczka, paczka z Sound City, zmieniając proporcje w mikrofonach z Sound City zmieniamy kolor przesteru itd także coś dla Grozy pewnie też by się znalazło
to co burning nazywasz świszczeniem i envelope to interakcja góry z gwizdka i przesterowanego Sound City - ściszając gwizdek problem znika choć dla mnie to swego rodzaju trademark - czysta i przesterowana góra tworzą pewien rodzaj trójwymiarowości, który IMO tutaj akurat pasuje, choć zapewne do metalu pod dwie przesterowane gitary ukręcał bym nieco inaczej.
Szukałem tego rodzaju brzmienia przez wiele lat i chyba pierwszy raz jestem zadowolony z rezultatów.
Przestery na kostkach strasznie zabierały czytelność w tego typu przebiegach granych z palca a inne przesterowane piece nie miksowały się z gitarami itd. Dość dużą walkę trzeba stoczyć aby dokładnie sfazować te wszystkie sygnały inaczej potrafią zjadać sobie nawzajem alikwoty i robi się kupa...
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



