Jak będe miał chwilę to wrzucę sample na osobnych śladach z nagrania mojego jazza to sobie pomiksujecie z 7 sygnałów (może wrzucę 9 bo mam dwa nagrania nasyconego soundcity z różnym gainem) może na coś się to przyda. Wbrew zdaniu Vikinga dostałem dość dużo maili jak tego typu brzmienie uzyskać a nie mam czasu odpisywać wszystkim po kolei.
Groza wyślij mi proszę ślad tego bassmana i i drugiej paczki - ostatnio ukręcałem przesterowany sound Michałowi Grottowi z moich gratów i właśnie starego bassmana, którego mam w studiu na stanie i wyszło jego i kilku innych zdaniem świetnie.
Pamiętajcie, że miksowanie czystego sygnału z przesterem i wysyłanie go na kolumnę z odkręconym gwizdkiem prawie zawsze kończy się fiaskiem - ja domiksowuje do sm900 przesterowanego Interstellar Overdrive ale przez GT speaker emulator II i brzmi to znacznie lepiej niż bez symulatora.
osobiście nagrywałem składy "duchów" - muzyków sesyjnych wynajętych do podmianki bandu na trzech płytach - i tak bywa. Wg niektórych firm płytowych jest szybciej, taniej i lepiej.
Groza wyślij mi proszę ślad tego bassmana i i drugiej paczki - ostatnio ukręcałem przesterowany sound Michałowi Grottowi z moich gratów i właśnie starego bassmana, którego mam w studiu na stanie i wyszło jego i kilku innych zdaniem świetnie.
Pamiętajcie, że miksowanie czystego sygnału z przesterem i wysyłanie go na kolumnę z odkręconym gwizdkiem prawie zawsze kończy się fiaskiem - ja domiksowuje do sm900 przesterowanego Interstellar Overdrive ale przez GT speaker emulator II i brzmi to znacznie lepiej niż bez symulatora.
(12-07-2010, 10:53 PM)groza napisał(a): tak tak, raczek na pewno, a w studiu nagrywa wyłącznie na preclu z 1410 roku z flatami i zdjętą płytką, a tak w ogóle to nagrywa ktoś inny w nocy jak chłopaki chleją a na koncertach za sceną stoi prawdziwy band
psa.1 super sprawa - mam gdzieś ślady mojego basu z wielu źródeł - wtym psa.1 właśnie - sam w sobie okrutnie chujowo brzmi, samo bzyczenie, a jednak jak się umie zmiksować, to dodaje dużo.
osobiście nagrywałem składy "duchów" - muzyków sesyjnych wynajętych do podmianki bandu na trzech płytach - i tak bywa. Wg niektórych firm płytowych jest szybciej, taniej i lepiej.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor



