czysty sygnał w sm900 wysyłam zaraz po lampie na wejście IOD. On ma tam typową 12ax7 na wejściu i końcówkę mocy 5 watów w klasie A na EL84. Z wyjścia głośnikowego (bezpośrednio po końcówce mocy z pominiętym całym peampem SWRaw IOD) wchodzę na speaker emulator i z niego wracam do pętli efektów sm 900. Crossover w sm 900 mam tak przerobiony, że pobiera mi sygnał bezpośrednio po lampie bez korekcji na nim obcinam go poniżej 200 Hz tak aby IOD nie przesterowywał się pierdzącym dołem tylko środkiem i górą na SE ukręcam odrobinę korekcji i gałką blend w sm 900 domiksowuje sobie 15%-20% crunchu do sygnału bezpośredniego z preampu z sm 900. Do pętli i do wysyłki na IOD mam dorobiony w sm900 true bypass na footswitchu.
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)