12-13-2010, 12:13 AM
(12-12-2010, 10:42 PM)wahrocker napisał(a): no właśnie mnie też po uszach ta górka sieka.do tego stopnia że ją sobie na EQ podcinam dość mocno,ale wtedy robi się już nienaturalnie
po wywaleniu preampu na pewno będzie słabszy sygnał,ale liczę jak napisałeś na naturalność właśnie
trzeba będzie pokminić coś z potem push/pull activ/pasiv,albo wyjebać całkowicie EQ
dzięki za info
Bajur też dzięki
Przerobiliśmy tak cutlasa demanu i brzmiał zdecydowanie lepiej
Brzmieniowo robi się coś pomiędzy jazzem a precision przester i rechotanie o progi brzmią znacznie lepiej pojawia się też dynamika w sekcji. Ja nie potrafie grać na aktywnym MM co bym nie zagrał brzmi tak samo a na pasywnym ... kurcze podobało mi się zamiast plastiku w górze pojawiała się fajna szklaneczka pickup prosto do jacka przez potencjometr 500K albo lepiej przez przelącznik on-off i jazda
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
![[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]](http://i338.photobucket.com/albums/n414/bassalf/1218859243852_f.jpg)