Chłopcy pomóżta.
Zgłosiłem reklamację głośników do firmy Agito.pl
Odpisano mi:
"(...) Paczkę proszę wysłać na nasz koszt firmą kurierską UPS(nr. klienta 4232E8) przesyłką typu STANDARD (inny typ przesyłki nie będzie przyjmowany). (...)"
W jaki sposób to zrobić? U mnie w zadupiu nie ma żadnej siedziby UPS. Kiedys próbowałem basa wysłać kurierem to żaden nie chciał dupy przywlec po paczke bo nie mam umowy.
Domyślam się, ze oni mają umowę jeżeli na ich koszt ślę.
Tak czy siak jakieś podstawowe wskazówki bym poprosił
Zgłosiłem reklamację głośników do firmy Agito.pl
Odpisano mi:
"(...) Paczkę proszę wysłać na nasz koszt firmą kurierską UPS(nr. klienta 4232E8) przesyłką typu STANDARD (inny typ przesyłki nie będzie przyjmowany). (...)"
W jaki sposób to zrobić? U mnie w zadupiu nie ma żadnej siedziby UPS. Kiedys próbowałem basa wysłać kurierem to żaden nie chciał dupy przywlec po paczke bo nie mam umowy.
Domyślam się, ze oni mają umowę jeżeli na ich koszt ślę.
Tak czy siak jakieś podstawowe wskazówki bym poprosił

![[Obrazek: 2gsir0w.jpg]](http://oi59.tinypic.com/2gsir0w.jpg)