Yoga Terror LP! Debiutancki album!
#31
(05-28-2014, 01:24 PM)obserwacja napisał(a): gniot.
porażka
jeszcze gorzej.
kpina.
Solóweczki
irytującymi strzałami
Plastikowa buła.

Dziękuję Big Grin
Odpowiedz
#32
Ja tylko nie kumam śpiewania o pałacu kultury imienia stalina Wink
poza tym ładnie!
Gratz!
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.

[Obrazek: fdan.jpg]
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]Rolleyes
Odpowiedz
#33
(05-28-2014, 04:24 PM)Grzesiek napisał(a): OMG jakie kontrowersje Smile Takie bulowate brzmienie basu bylo zalozeniem, chcialem zabrzmiec inaczej niz wiekszosc poliszbejsplejerow, wiec rozumiem ze nie musi sie to kazdemu podobac. Co do wokalu nie oceniam.

Czyli Ci się nie podoba mrgreen

Milczenie oznacza zgodę Wink
Odpowiedz
#34
A ja posłuchałem całej płyty już dwa razy i wokal mi ani razu nie przeszkodził w odbiorze, a jestem mocno wybredny pod tym względem. Wink

Jedyny zarzut jaki mam, to taki, że całość mogłaby być o numer krótsza, bo w takim kształcie nie zostawia niedosytu, a to IMO ważne. Wink
Odpowiedz
#35
A ja mam propozycję!!
7 czerwca
klub Chwila, Warszawa
Yoga na żywo - zobaczycie jaki czad idzie ze sceny i skończycie pierdolić Tongue
Fender Jazz Bass MIJ 75RS | Fender PB-555 Boxer MIJ -> Line 6 Relay G50 -> PolyTune -> Aphex Punch Factory -> Aguilar Agro -> Dunlop 105Q -> EBS HD350 -> EBS ProLine 410

Odpowiedz
#36
A Wrocław?
Odpowiedz
#37
0. Grzesiek bardzo fajnie gra

1. Muzyka mi się podoba

2. Poziom wykonawczy całości bardzo dobry

3. Wokalistka owszem śpiewa dobrze, ale brak jej specyficznego groove, który w takiej muzie jest niezbędny i to jest jedyny zarzut bezpośredni do niej, natomiast reszta zarzutów do niej wynika z moim zdaniem fatalnego miksu materiału.

Owszem słychać raczej bardzo dobre graty klasy np. Thermonic Culture czy Manlela, ale słychać też, że ktoś nie za bardzo chyba wie jak ich używać.
Permanentnie buczącze okolice 300Hz na bębnach, w tym samym czasie kiblowate 500 Hz na gitarach, w niektórych numerach za cicho bębny i nagle z 4 do 5 db za głośna stopa. Bulgoczący w niskim środku przester na wokalu całkowicie zamulający barwę i czytelność choć wokal w miksie jest całkiem głośno. Niektóre miksy się rozpadają, słychać jakby instrumenty grały osobno, choć wcale nie są przesadnie selektywne. Uwagi można by mnożyć jeszcze długo, bo w każdym numerze "coś nie gra" i brzmienie albumu jest mocno niespójne.
Nad całością czuwał zdaje się znakomity Marcin Bors, który jest kurcze bardzo dobrym producentem i pamiętam go z bardzo dobrych produkcji... facet głuchy nie jest, więc nie podejrzewam, aby to była jego wizjaSmile
Zakładam więc, wy bardzo tak chcieliście - mnie warstwa brzmieniowa tego albumu kompletnie niestety nie przekonuje. Mam wrażenie, że wystąpił tu nadmiar hipsterstwa.


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
#38
Generalnie zgadzam się z Błażejem...
Odpowiedz
#39
(05-28-2014, 04:24 PM)MrPapaBear napisał(a):
(05-28-2014, 04:16 PM)herp napisał(a):
(05-28-2014, 04:14 PM)MrPapaBear napisał(a): O angielskim tylko ja się chyba wypowiedziałem

Misiu, mniej palenia i egoizmu, więcej czytania ze zrozumieniem

lol?

No i muszę polecieć teraz sprawdzić znaczenie słowa "egoizm" bo chyba znamy inne.

Zapewne o egotyzm chodziło Wink
Odpowiedz
#40
chujowe, pozdrawiam.

mrgreen
Jebać sygnatury
Odpowiedz
#41
całkiem spoko materiał.
Wszystko na Zakrzewskim nagrywałeś ?
Odpowiedz
#42
Ja tam lubię ten niski środek w gitarach, ale bas mi się nie podoba, i chyba go generalnie za dużo. Bębny faktycznie czasem słabo, a czasem bombią za mocno. W rytmicznych numerach czasem słychać, że wokal i instrumenty dogrywane - ale to wiadomo...
W sumie fajne to jest, gdyby nie było po polsku, bo w Pałacu Kultury słychać, że nie słychać wokalu Wink
(05-29-2014, 10:38 PM)Alfik napisał(a): Niektóre miksy się rozpadają, słychać jakby instrumenty grały osobno, choć wcale nie są przesadnie selektywne

Bo tak jest to zagrane i zaśpiewane...

http://nagrywamy.com/
Squier Precision MiJ SQ '84, Lester Precision, Ibanez Soundgear MiJ '91, Harley Benton PB-20, Fender Bassman SP3100, Carvin R600, TC Electronic BG250, Boss CS2
Odpowiedz
#43
Alfik: THX za propsy i uwagi. Następną płyte robimy w Studio 7 (albo przynajmniej mixy i mastery jezeli nie bedzie nas stac) tym razem nie odpuszcze ludkom. Jak widać renomowane studio renomowanego producenta nie jest gwarancja zajebistego podobajacego sie każdemu brzmienia. Bardziej liczy sie podejscie i przelot z bandem. Dobra nauka na przyszłość.
Michaś: Technikolor to dopiero jest chujowy Big Grin
Yacoob: W paru numerach zagrałem na Cimarze Jazz Bass od Restauracji Gitar (pozdr MROOOOKU!)

Rozumiem że sporą kontrowersje budzi produkcja jak i wokal ale mam ndzieje że jednak nie przeszkadza to w postrzeganiu caloksztaltu muzyki Smile

Pozdr i dzieki za opinie!!
Odpowiedz
#44
(06-02-2014, 11:05 PM)Grzesiek napisał(a): Michaś: Technikolor to dopiero jest chujowy Big Grin

wiem Sad
Jebać sygnatury
Odpowiedz
#45
https://www.facebook.com/events/14540183...pe=regular kto nie przyjdzie a moze ten kiep po wsze czasy!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości