Zdjęcia Sprzętu!
(07-14-2012, 07:02 PM)zwinny napisał(a): ten na pierwszym planie....... <3

jakby jeszcze zamiast neckowego mial dimarazio dp122! <3

Odpowiedz
WoWR... a grałeś chociaż na sprzęcie TC? Czy jak spora rzesza forumowiczów osąd pobrałeś ze stron www...?
...mO_Om...

Cytat:"...I ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,
A potem zapytał o zarobki nasze - usiadł i zapłakał..."
Odpowiedz
Sandberg na pierwszym planie, pdzielam zdanie zwinnego :megusta:
Odpowiedz
Na tym forum gra logo Wink
znacznie głośniej od strun.
Odpowiedz
(07-15-2012, 08:23 AM)SUVV napisał(a): WoWR... a grałeś chociaż na sprzęcie TC? Czy jak spora rzesza forumowiczów osąd pobrałeś ze stron www...?

Słyszalem juz kilka końcówek tego typu, stąd takie bzdury plete.
Wysłane z mojego Leopard 2; masa bojowa 55,15t.

[Obrazek: fdan.jpg]
(12-25-2013, 12:49 AM)Sztyrlic napisał(a): A jeszcze taka kwestia: w sumie nie miałem wcześniej tunera [...]Rolleyes
Odpowiedz
(07-15-2012, 08:51 AM)WoWR napisał(a):
(07-15-2012, 08:23 AM)SUVV napisał(a): WoWR... a grałeś chociaż na sprzęcie TC? Czy jak spora rzesza forumowiczów osąd pobrałeś ze stron www...?

Słyszalem juz kilka końcówek tego typu, stąd takie bzdury plete.

Czyli jednak nie grałeś... Odpowiadasz "słyszałem" a Michał pyta czy grałeś, odpowiadasz "końcówek tego typu" a Michał pyta o wzmacniacze. Czy te "końcówki", co słyszałeś to były chociaż TC?
Widzę, że na tym forum zapanowała jakaś dziwna moda, czyli jak bas to nie jakaś kopia albo oryginał jazza to nie bas (a Warwick, to w ogóle już nie jest instrument...), a jak wzmacniacz jest impulsowy, to musi być plastik. Ręce opadają...
Odpowiedz
(07-15-2012, 09:53 AM)solartron napisał(a): a jak wzmacniacz jest impulsowy, to musi być plastik. Ręce opadają...

No cóż, ja nadal nie mam przekonania do klasy D, mimo że mam wzmak z impulsową końcówą.

Piękny sprzęt do roboty i nic więcej.
Narzekać nie będę, bo ani Saktura ani Ścierański nie narzekają, ale spuszczać się zdecydowanie nie ma nad czym.

Niuanse typy dynamika, "oddech", głośność - czy też termin na który mam uczulenie - szlachetność brzmienia, to tematy zarezerwowane dla klasycznych konstrukcji z transformatorem i najlepiej jeszcze lampami w dużej ilości.

Odpowiedz
^ [*]
Ibanez Blazer-Maruszczyk Elwood--AMP BH420--112 NoisyBox(Fatailpro)--Aphex Punch factory-Chaos Hotcake drive.
Odpowiedz
Większość postów z tej strony przypomina mi to http://basscity.eu/thread-2-post-234866.html#pid234866

Uzdrawiajcie (my) się wzajem! Emotka_2497
Odpowiedz
(07-15-2012, 10:42 AM)mazdah napisał(a):
(07-15-2012, 09:53 AM)solartron napisał(a): a jak wzmacniacz jest impulsowy, to musi być plastik. Ręce opadają...

No cóż, ja nadal nie mam przekonania do klasy D, mimo że mam wzmak z impulsową końcówą.

Piękny sprzęt do roboty i nic więcej.
Narzekać nie będę, bo ani Saktura ani Ścierański nie narzekają, ale spuszczać się zdecydowanie nie ma nad czym.

Niuanse typy dynamika, "oddech", głośność - czy też termin na który mam uczulenie - szlachetność brzmienia, to tematy zarezerwowane dla klasycznych konstrukcji z transformatorem i najlepiej jeszcze lampami w dużej ilości.

no widzisz - a ja nie znoszę lamp Wink - mało tego śmiem twierdzić, że klasa D jest nie gorsza od tradycyjnych tranzystorów (AB)...
Odpowiedz
(07-15-2012, 12:16 PM)Fabian napisał(a): Ja tez jakos nie czuje sie pokrzywdzony kiedy gram na D.

a ja jeszcze czasem gram na E, A, trochę na B, czasem na G i raz nawet na C - ale dosyć cienka była mrgreen
Odpowiedz
A ja nie wiem o czym mowicie, bo wedlug mnie bas powinien brzmiec i sprawdzac sie w zespole, a nie posiadac znane loga...

Meczace sa te spory na "lepszoscia", badz "gorszascia" jakiegos tam sprzetu...
Odpowiedz
(07-15-2012, 12:25 PM)Hubert napisał(a): ...Meczace sa te spory na "lepszoscia", badz "gorszascia" jakiegos tam sprzetu...

podobnie jak mody na sprzęt. W tym sezonie jazz bass - im starszy i bardziej zasyfiały tym lepszy... Wink

Fabian może i harfa by z tego była mrgreen
Odpowiedz
(07-15-2012, 12:15 PM)solartron napisał(a): no widzisz - a ja nie znoszę lamp Wink - mało tego śmiem twierdzić, że klasa D jest nie gorsza od tradycyjnych tranzystorów (AB)...

Ano, kwestia tego co kto lubi Smile Ja bym chciał mieć trochę więcej "chwilowej" i trochę brudu Wink
Odpowiedz
(07-15-2012, 09:53 AM)solartron napisał(a):
(07-15-2012, 08:51 AM)WoWR napisał(a):
(07-15-2012, 08:23 AM)SUVV napisał(a): WoWR... a grałeś chociaż na sprzęcie TC? Czy jak spora rzesza forumowiczów osąd pobrałeś ze stron www...?

Słyszalem juz kilka końcówek tego typu, stąd takie bzdury plete.

Czyli jednak nie grałeś... Odpowiadasz "słyszałem" a Michał pyta czy grałeś, odpowiadasz "końcówek tego typu" a Michał pyta o wzmacniacze. Czy te "końcówki", co słyszałeś to były chociaż TC?
Widzę, że na tym forum zapanowała jakaś dziwna moda, czyli jak bas to nie jakaś kopia albo oryginał jazza to nie bas (a Warwick, to w ogóle już nie jest instrument...), a jak wzmacniacz jest impulsowy, to musi być plastik. Ręce opadają...

Ja grałem - miałem w studiu na testach przez tydzień i uważam, że jest to potwornie przereklamowany sprzęt brzmiący po prostu okropnie. Między typową końcówką AB a końcówką z TC elect-sronic jest mniej więcej taka różnica jak między pluginami udającymi SSLa a prawdziwym SSlem. Nie wspomne nawet o niezwykle cyfrowo i małoszlachetnie brzmiącym EQ z tych wzmacniaczy. Porównywaliśmy też chyba z 6 różnych wzmacniaczy na którymś bassdays było tam chyba ze 20 osób które tego słuchało nikt nie zostawił na TC suchej nitki... TC robi świetne delaye cyfrowe i przy tym powinno pozostać... To że jakiś mistrz fusion ma w dupie swoje brzmienie bo i tak na gigu idzie w linie i chce mnieć sprzęt który mu sie zmieści do taxi jak będzie grać 3 dzoby w nocy rozumiem... Publika i tak ma sound w dupie więc po co ma męczyć kręgosłup, ale i tak uważam, że markbass Epifani albo Headlite SWRa brzmi w tych sytuacjach znacznie lepiej. Końcówki cyfrowe owszem są skuteczne i lekkie ale szlachetności detali a zwłaszcza dołu po prostu nie mają. Na bassturbacjach mieliśmy też Shuttle i headlite ostatnio - stary 120 watowy peavey grał szlachetniej... Dziwnym trafem Epifani - prekursor tej technologi w basowym światku zaczeło robić z powrotem sprzęt klasy AB...
Nie mam nic przeciwko np markbasom z cyfrową końcówką - doskonałe woły robocze może niezbyt szlachetne ale za to skuteczne na tzw dzobach, ale nie twórzmy mitów na temat doskonałego brzmienia wzmacniaczy firmy TC electronic. TAK TC electronic brzmi nieszlachetnie i plastikowo w porównaniu do topowych konstrukcji wykonanych w tradycyjnej technologi. Za to prowadzi ogromnie rozbuchany marketing który na nie zorientowanym muzyku może wyrobić mylne wrażenie co do jakości produkowanych przez nich produktów. Nie wszystko, co nowoczesne jest dobre.

Po za tym Paweł... ja wiem, że Ty akurat doskonale słyszysz i znasz różnicę brzmieniową pomiędzy tymi gratami i piszesz to trochę z przekory... bo o gustach sie niby nie dyskuje a koledzy się mądzą a pewnie nie grali... a znajomi topowi muzycy używają i i tak brzmią bo grać "umiom" a młodzież gówno jeszcze umie a sie krzywi... Kurcze ja nie będę z drugiej strony do końca bronić kolegów, którzy świetnie brzmią z ręki dobrze grają ale jedynym ich kryterum przy wyborze amplifikacji jest jej waga i mobilność...

Można dyskutować nad wyższością wysokoomowgo wejścia na mosfecie lub na lampie i EQ w klasie A w technologii lampowej, czy tranzystorowej, wyższości wzmacniaczy hybrydowych nad operacyjnymi itd to są dyskusje o gustach... Czy Neve czy Avalon a może SSL.... czy trafa na wyjściu czy nie.. ale nie pchajmy do tego wora dyskusji o sprzęcie, przy którego powstawaniu jakość brzmienia jest kompromisem a priorytetami są waga i mobilność

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 32 gości