05-23-2013, 12:42 PM
Dziobek i chuj. Przegraliście
Warwick Corvette $$ -> SWR SM400
Tajna Melina of Spector B-hood
|
05-23-2013, 12:55 PM
Struny się niechlujnie układają na dziobku
![]()
05-23-2013, 08:43 PM
w warwicku jakos jest lopata w 5 i wyglada dobrze,
jakby tam zrobili dziub to byl by to szczyt abominacji
05-23-2013, 08:46 PM
albo naruszenia praw autorskich
![]() P O Z I O M
Z A D O W O L E N I A D O M A N A ![]()
06-07-2013, 12:37 PM
Fajna demonstracja TonePump vs. EMG BQC vs. preamp-off:
06-07-2013, 02:12 PM
muł ze znośną dynamiką / mniejszy muł z mniejszą dynamiką / ciut sucho z dobrą dynamiką.. dla mnie najlepiej oczywiście bez
![]()
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
06-07-2013, 02:25 PM
Wedlug mnie bez najlepiej, chociaz to i tak nie jest to...
06-07-2013, 02:36 PM
Nie wiem jak on to nagrywał, dawno nie słyszałem tak źle brzmiącego Spectora...
06-07-2013, 02:48 PM
(06-07-2013, 12:37 PM)OMSON napisał(a): Fajna demonstracja TonePump vs. EMG BQC vs. preamp-off: jaka to piosenka, jakis arcturus?
fender -> fender -> fender
06-07-2013, 05:06 PM
Kto tak gra na spectorach?To jest bass do napierdalania....i wtedy słychać jak warczy
![]()
E tam marudzicie, idealnie się wpasował soundem w te biedne midi w tle i głęboką, neo-klasycystyczną wyśmienitość wykonywanych funtów
![]() Ja bym dopierdolił jeszcze reverb z presetem "cave long".
06-07-2013, 09:40 PM
tutaj piosenka którą typ gra mi sie tam podoba ![]()
fender -> fender -> fender
(06-07-2013, 05:06 PM)dr_kciuk napisał(a): Kto tak gra na spectorach?To jest bass do napierdalania....i wtedy słychać jak warczy Do napierdalania to jest kontrabas. 9ciu na 10 basistów sesyjnych głaszcze instrumenty... wynik świetne pasmo i dynamika na nagraniu. Jak już rozmawiamy do czego są spectory to najlepiej siedzą w slapie z bębnami simmonsa i Yamahą Dx7 w funkującym popiku lat 80siątych... 1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor ![]() |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|