Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
to nie jest Spector !!!
Jason nie miał jeszcze żadnego Spectora w czasie nagrywania AJFO.
Pierwszy jego Spec, na którym nagrał Czarny Album, to był i tak pożyczony.
Na AJFO to nie Spector !! Mam gdzieś artykuł w którym Jason się wypowiada na czym nagrywał AJFO, ale teraz jestem zbyt najebany żeby to szukać  i tak ledwo staram się pisać tego posta 
Ale z tego co pamiętam to jakiś Jazz Bass będzie, albo coś w układzie JJ
Liczba postów: 993
Liczba wątków: 6
Dołączył: Sep 2010
Przeca Newsted gra głównie na Sadowszczakach zarówno JJ jak i JP ale w czasach AJFO grał albo na Alembicach (Elan, Europa, Spoiler - zresztą on ma w chuj i jeszcze troche Alembiców w arsenale !) albo WAL-a. Na spectorach nagrał Black Album (czasami używał też StingRaya albo Precla do dogrania jakichś partii).
Liczba postów: 24876
Liczba wątków: 29
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
10
możliwe, ale ten sound można uzyskać wpinając spectora ns2 prosto w linię 
niski, warczący dołek + szklista góra ze stalówek
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio
Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Liczba postów: 3224
Liczba wątków: 27
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
Liczba postów: 1742
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jul 2010
Reputacja:
1
dlaczego to takie brzydkie i drogie?
Liczba postów: 1218
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
(07-10-2011, 09:45 AM)Burning napisał(a): możliwe, ale ten sound można uzyskać wpinając spectora ns2 prosto w linię 
niski, warczący dołek + szklista góra ze stalówek
Szklista górka? raczej po prostu świeże strunky, ktróre szeleszczą w górze. Do tego przydałaby się niska akcja (żeby progi robiły swoje).
Ja w studio teraz wypróbuję patent z nagrywaniem dodatkowej ścieżki z basu na sucho (czyli mikrofon przy strunach  )
Liczba postów: 1267
Liczba wątków: 32
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Liczba postów: 9546
Liczba wątków: 16
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
3
brzmienie fajne. sprzęt fajny. teraz pozostaje już tylko nauczyć się grać.
W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle
07-10-2011, 07:50 PM
An 8-string Spector...
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
07-10-2011, 08:05 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2011, 08:13 PM przez Alfik.)
(07-10-2011, 07:50 PM)OMSON napisał(a): An 8-string Spector...
8 strunowy spector grany koscią - brzmi nawet fajnie ma prawie takie pierdolnięcie jak stary jesionowy jazz grany delikatnie z palucha...
(07-10-2011, 07:57 PM)herp napisał(a):
bass tu brzmi akurat najsłabiej...
(07-10-2011, 01:36 PM)jetofuj napisał(a):
YES - brzmienie rewelacyjne - co to jest dokładnie???
(07-09-2011, 01:50 PM)Rumcayz napisał(a): (07-09-2011, 01:44 PM)Viking napisał(a): ani te brzmienie fajne, ani granie...
Ototot +1
O ile granie to kwestia gustu, o tyle brzmienie to po prostu popiardywanie...
W tym miksie niszczy <3 
EDYTA:
+1
Mół w dole i ABS (absolutny brak środka) dla mnie typowy antysound
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Alfik, mysle o tym składzie na żywo. Na jutubie to beznadzieja jest...
No chyba ze TU:
Liczba postów: 3078
Liczba wątków: 34
Dołączył: Jun 2010
Reputacja:
52
07-10-2011, 08:17 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2011, 08:31 PM przez Alfik.)
(07-05-2011, 03:45 PM)Aroniusz napisał(a):
wypas!!
brzmi jakby miał struny zrobione z gumki od majtek 
(07-10-2011, 08:15 PM)herp napisał(a): Alfik, mysle o tym składzie na żywo. Na jutubie to beznadzieja jest...
No chyba ze TU:
Słyszałem go w różnych składach na żywo... I słyszałem ten sam materiał w podobnym składzie grany przez Śp Steve Logana, Piotra Żaczka, Pawła Mąciwode, Marcina Pospieszalskiego, czy Jeff'a Andrews'a Wszyscy wyżej wymienieni Panowie brzmieli znacznie selektywniej i z większym ciosem... pod zastanowienie podam Ci fakt, że po koncercie w Wawie na którym była większość naszych topowych basistów na jego foderze zagrał akustyk... kolega, który jest sprawnym basistą, ale nie ma aspiracji bycia wirtuozem. Zapanowała wśród kolegów pewna konsternacja bo okazało się, że brzmi jakieś 100 procent lepiej niż Garison... Technika grania wszystkimi palcami daje Ci owszem szybkość ale za dość wysoką cene brzmienia... Willis i Di Piazza grają trochę inną techniką i poradzili sobie z tym problemem Garrison i Feraund moim zdaniem nie
1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor
Liczba postów: 16401
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
3
07-10-2011, 08:29 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2011, 08:30 PM przez miklo.)
DiPiazza - tak brzmi, jak należy. Willis dla mnie za bardzo głaszcze struny. Lubię strasznie nutki, które mu z pod palców wychodzą, ale brzmienia nie bardzo. Co do Feraunda - jak gra dwoma palcami, to momentami gra fajnie i z agresją. Jest w moim odczuciu kopnięcie mimo tego, co powyżej napisałeś.
No to klasyka w repertuarze i brzmieniu (ależ Buddy zamiata)
Gram na nerwach.
Liczba postów: 1218
Liczba wątków: 11
Dołączył: Mar 2010
Reputacja:
1
07-10-2011, 08:34 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-10-2011, 08:36 PM przez Rumcayz.)
(07-10-2011, 08:05 PM)Alfik napisał(a): Mół w dole i ABS (absolutny brak środka) dla mnie typowy antysound
No widzisz, a mi i kilku jeszcze tutaj osobom ten sound podnosi poziom endorfiny
Tobie się pewnie to spodoba
EIDT:
+ to
|