Przykłady zajebistego brzmienia basu
Nigdy nie kumałem fenomenu tej kapeli, tak jak Koli uwielbiałem.
Sound basu dobrze siedzi w dobrej produkcji, ale sam z siebie imho nie powala.
A "chałwę na grilla" lepiej wykonywał Rootwater Wink



PS:
Kolega wspomniał w 3ciej mordce o Muse, więc skojarzyło mi się inne gejowe granie..
Co prawda w sensownych partiach rżną na potęgę z RATM, ale soundy kręcą fajne, choć zbyt klarowne (za to nadal brzmią dobrze po mega-limitoerze w Antyradio Wink )
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
Akurat Arctic Monkeys nigdy mi nie podeszli, choć źli nie są.
Odpowiedz
(03-13-2015, 11:55 PM)Basstard napisał(a): Akurat Arctic Monkeys nigdy mi nie podeszli, choć źli nie są.

Mi bardzo podeszła ich pierwsza płyta. Chłopaki byli praktycznie totalnie zieloni bo np. gitarzyści mieli cokolwiek wspólnego z muzyką dopiero od 1,5 roku. A dojebali dobrą płytą, bez kompleksów...







Późniejszym produkcjom brakuje już tego młodzieńczego pazura.
Odpowiedz
(03-14-2015, 01:16 AM)citizenkane napisał(a):
(03-13-2015, 11:55 PM)Basstard napisał(a): Akurat Arctic Monkeys nigdy mi nie podeszli, choć źli nie są.

Mi bardzo podeszła ich pierwsza płyta. Chłopaki byli praktycznie totalnie zieloni bo np. gitarzyści mieli cokolwiek wspólnego z muzyką dopiero od 1,5 roku. A dojebali dobrą płytą, bez kompleksów...






Późniejszym produkcjom brakuje już tego młodzieńczego pazura.

a to znasz


http://voila.pl/index.php?f=1813915.mp3

1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
(03-14-2015, 02:14 AM)Alfik napisał(a): a to znasz


http://voila.pl/index.php?f=1813915.mp3

Nie znam. Fajnie grają, fajnie brzmią po angielsku. Ale na 100% nie są z Polski, zdradza ich trochę akcent wokalisty i przede wszystkim miks. Super wbite ślady, ale jest tak blisko że ciężko oddychać.
Odpowiedz
Reszta mi nie wchodzi ale bas znakomity.
Odpowiedz
Ta gitara z prawej, która aż wychodzi z głośnika jest fajna, ale nie jestem fanem "werbla na twarzy" Wink
Ale całość ładnie zrównoważona.
Chcesz nagrać naturalnie brzmiącą płytę? zapraszam: BurningTonesStudio

Uprzejmie informuję iż zespół Resin nie wystąpi w najbliższej edycji Mam Voice be the Idol, gdyż w godzinach emisji nie wolno spożywać środków odurzających, zaś regulaminowy czas pozwoliłby wyłącznie na zagranie intro.
Odpowiedz
(03-20-2015, 09:38 PM)citizenkane napisał(a):
(03-14-2015, 02:14 AM)Alfik napisał(a): a to znasz


http://voila.pl/index.php?f=1813915.mp3

Nie znam. Fajnie grają, fajnie brzmią po angielsku. Ale na 100% nie są z Polski, zdradza ich trochę akcent wokalisty i przede wszystkim miks. Super wbite ślady, ale jest tak blisko że ciężko oddychać.

Przecież to jest Reverox - kapela z PL...
[Obrazek: masthead.jpg]
________________________________

Dużo sprzętu - mało talentu Emotka_2403
Odpowiedz
[quote]
Przecież to jest Reverox - kapela z PL...
[quote]

Ha, Alfikowi znów udało się kogoś nabrać mrgreen
Odpowiedz
(03-21-2015, 03:49 PM)warstadt napisał(a):
Cytat:Przecież to jest Reverox - kapela z PL...
[quote]

Ha, Alfikowi znów udało się kogoś nabrać mrgreen

Czytam to i zastanawiam się o co ci k*%#a chodzi... Po czym patrzę na to co sam napisałem...

[quote='citizenkane' pid='478871' dateline='1426887506']


Nie znam. Fajnie grają, fajnie brzmią po angielsku. Ale na 100% nie są z Polski, zdradza ich trochę akcent wokalisty i przede wszystkim miks. Super wbite ślady, ale jest tak blisko że ciężko oddychać.

Nie wiem skąd w zdaniu wizięło się to "nie" Shy
Przecież to zdanie z tym "nie" w kontekście totalnie nie ma sensu mrgreen
Ze niby jaki mają akcent jak nie polski? Cockney? mrgreen Wiadomo że miało być że na 100% są z Polski i bliski wykoksowany miks też jest z Polski Wink

Tak to jest jak się pisze posty w pracy gdy ma się na to 30 sek.

(03-21-2015, 01:20 PM)Burning napisał(a): Ta gitara z prawej, która aż wychodzi z głośnika jest fajna, ale nie jestem fanem "werbla na twarzy" Wink
Ale całość ładnie zrównoważona.

Nie chcę obrażać w żadnym przypadku miksera. Ale interpretacja tego utworu pod względem miksu właśnie, mnie dziwi. Muzyka ewidentnie odnosi się do brytyjskich dzwięków, natomiast miks jakby celowo ignoruje dziesiątki lat tradycji realizacji tego typu muzyki.

Nawet tutaj, gdzie ta płyta mocno odbiega od standardów tego typu brzmienia, wszystko jest lekko wykoksowane, i bardzo bliskie to jednak zostaje miejsce trochę finezji i powietrza.



To jest moje zdanie i nikogo nie chcę do niego ani przekonywać ani tym bardziej obrażać. Emotka_2755 A jeśli ktoś się ze mną zgadza, to trudno Wink
Odpowiedz
(03-21-2015, 07:57 PM)citizenkane napisał(a): [quote='warstadt' pid='478932' dateline='1426952982']
Cytat:Przecież to jest Reverox - kapela z PL...
[quote]

Ha, Alfikowi znów udało się kogoś nabrać mrgreen

Czytam to i zastanawiam się o co ci k*%#a chodzi... Po czym patrzę na to co sam napisałem...

[quote='citizenkane' pid='478871' dateline='1426887506']


Nie znam. Fajnie grają, fajnie brzmią po angielsku. Ale na 100% nie są z Polski, zdradza ich trochę akcent wokalisty i przede wszystkim miks. Super wbite ślady, ale jest tak blisko że ciężko oddychać.

Nie wiem skąd w zdaniu wizięło się to "nie" Shy
Przecież to zdanie z tym "nie" w kontekście totalnie nie ma sensu mrgreen
Ze niby jaki mają akcent jak nie polski? Cockney? mrgreen Wiadomo że miało być że na 100% są z Polski i bliski wykoksowany miks też jest z Polski Wink

Tak to jest jak się pisze posty w pracy gdy ma się na to 30 sek.

(03-21-2015, 01:20 PM)Burning napisał(a): Ta gitara z prawej, która aż wychodzi z głośnika jest fajna, ale nie jestem fanem "werbla na twarzy" Wink
Ale całość ładnie zrównoważona.

Nie chcę obrażać w żadnym przypadku miksera. Ale interpretacja tego utworu pod względem miksu właśnie, mnie dziwi. Muzyka ewidentnie odnosi się do brytyjskich dzwięków, natomiast miks jakby celowo ignoruje dziesiątki lat tradycji realizacji tego typu muzyki.

Nawet tutaj, gdzie ta płyta mocno odbiega od standardów tego typu brzmienia, wszystko jest lekko wykoksowane, i bardzo bliskie to jednak zostaje miejsce trochę finezji i powietrza.



To jest moje zdanie i nikogo nie chcę do niego ani przekonywać ani tym bardziej obrażać. Emotka_2755 A jeśli ktoś się ze mną zgadza, to trudno Wink
[/quote]

Tą płytę nagrałem, zmiksowałem, zmasterowałem w 2007 roku.

Byłem też jej producentem. Zespół już nie istnieje - wokaliście urodziło się dziecko...

Tego typu dźwięki mam wrażenie zrobiły się modne na świecie parę lat później. Dlatego to tutaj wrzuciłem. Mam wrażenie, po prostu, że muza się nie zestarzała pomimo oczywiście, że mam 8 lat doświadczenia więcej i zrobił bym to teraz zupełnie inaczej. W studio 7 wtedy nie było takiego wypasu jak mam do dyspozycji teraz. Tak więc nic mi się już tam nie podoba oprócz samej muzyki i energii...

Trochę więcej wiem o nagrywaniu śladów ambientowych i mam do tego znacznie lepszy sprzęt niż wtedy. W takiej muzie przestrzeń nie polega na dodawaniu pogłosu z lexicona, tak jak to się niektórym wydaje tylko właśnie na odpowiednim operowaniu ambientem.

A co do zignorowania tradycji... wiesz panowie chcieli grać po brytyjsku a brzmieć po amerykańsku - ze wszystkim na ryjuSmile Także zrobiłem to celowo. Biorę to na klatę. Teraz bym to zrobił innymi środkami i powietrze i trójwymiar by został po mimo bliskiego brzmienia. Jestem teraz starszy i troszkę więcej wiem - Także jak trzeba, to umiem też inaczej Smile

Co ciekawe początkowo miałem tylko miksować ten materiał.
Panowie przynieśli mi ślady nagrali bass na Warwicku Streamer Stage I a gitary na wzmakach ashdowna.

Zrobiłem z tym co mogłem oddałem im miksy, byli zadowoleni znacznie bardziej niż z wcześniejszych prób miksowania tego materiału, ale narzekali, że bass nie ma kopa a gitary za ostre itd...

Nagraliśmy wszystko jeszcze raz od początku i było znacznie lepiej - także pod względem muzyki i energii - pewne rzeczy można było dopracować i uleżały się w trakcie koncertów.

Bass w tym nagraniu to wyjątkowo kiepski egzemplarz MM stingraya 5str. Nagrany był przez SWR SM900 i preamp Ampega SVP PRO oraz paczki Aguilara. Linii zbyt dużo w tym miksie, to nie ma...
Finalnie nawet lubię to brzmienie, które uzyskaliśmy - operator był dobry, pełen energii i bardzo się starał, a jak się okazuje nawet kiepski MM to jednak dobrze nagrywający się bass Smile



1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz
Fajnie to wszystko opisałeś Emotka_2755

Odpowiedz
(03-21-2015, 09:34 PM)citizenkane napisał(a): Fajnie to wszystko opisałeś Emotka_2755

By the way... Przy jednym z numerów pozwoliłem sobie na nieco większy odjazd brzmieniowy:

http://voila.pl/index.php?f=1814605.mp3


1978 MIA Fender Jazz Bass Ash Maple BA II, 1973 MIA Fender Jazz Bass Fretless Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Alder Rosewood BA II, 1979 MIA Fender Precision Bass Ash Rosewood BA II, 1972/1988 Custom Fender/Ibanez Jazz Bass Fretless BA II-> Phil Jones, Monster and George'L Cables -> Futube Custom Preamp, Futube modified: DEMETER HBP-1 Tube Bass Preamplifier, SWR SM900, SWR GrandPrix, SWR Interstellar Overdrive; Ampeg SVT II Pro, Marshall JMP1, Fender MB1200 PowerAmp; Groove Tubes SE II, 1970 Hiwatt DR103, 1975 Sound City 50B Plus -> Aguilar GS 210, Aguilar GS 410, Aguilar GS 115, Hiwatt Custom 4x12, Fender ToneMaster Custom Shop 2x12 with Fane Spk, Fender Rumble Custom Shop 4x10, Ampeg SVT-810AV, SOS Audio Upgrades Buss Compressor

[Obrazek: 1218859243852_f.jpg]
Odpowiedz

W ramach równouprawnienia żądam wprowadzenia do handlu serków heterogenizowanych...
Odpowiedz
(03-22-2015, 11:55 PM)JAZZ-BASS napisał(a):

Grasz ciekawiej a brzmienie tego basu z nagrania to nic specjalnego.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 64 gości